merhaba tommygun ,nasılsın?,evet bakış açın doğru,lakin hammade pahalı ,doğal deri hammadesi dahada pahalı,kaliteli hammade kaliteli malzeme,kaliteli işçilik = yüksek maliyet
bir ayakkabıdan örnek verirsek deri mamül bir ayakkabının fiyatı malum,bir deri mont,bir deri eldiven,makul fiyatlarda kalmaya özen gösteriyoruz,bir plastik dizlik,bir poliüreten deriden (winlex yapay deri), fiyat aralıkları ortada ,kaliteden ödün vermeden üretim yapıyoruz,kaliteli bir ürününde maliyeti var.çok ürün üretip,çok satma düşüncesinde değiliz,tüketime yönelik üretim yapmamayı ilke edindim şahsen, az yapalım kaliteli olsun uzun ömürlü kullanılsın,kullanıcıya her yıl ürün satmayalım,5 yılda bir satalım prensibindeyim,Piyasada satılan dizlikler ile sengmentimiz farklı örnek verirsek bir yuki250 cc motosikletle ,bir Honda Forza'yı bir tutamayız,Yada Forza ile BMW yi, bir olsa idi herkes yuki250 cc motor alırdı,yorumlar eleştiriler değerli bizim için,teşekkür ederim. Saygılarımla