- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
https://www.youtube.com/channel/UCvsLi-1RBIWxn1uPgG0t3qw
intro 3 snden uzunsa direk videoyu kapatıyorum bilginize.
intro 3 snden uzunsa direk videoyu kapatıyorum bilginize.
Havalar iyi , iyileşme sürecinide tamamladım 1 ay oldu ameliyat olalı.Ameliyat olmamismiydin ?
Aea'nın introsu 47 sn
Aea'nın introsu 47 sn
inan bana uzun süredir onu bile takip etmiyorum. 47 sn zaten ileri al bi şekilde tutuyor ama bazı arkadaşlar 15 sn intro koyuyor ileri sarsan bi dert sarmasan ayrı derthayır onu koyunca ne oluyor. Bir tek tek tabanca beceriyor o da müzik gerçekten başarılı onun dışında tırt. Arkadaş bir de dalga geçer gibi cevap yazmış bu kadar basit bir eleştiriyi bile kabullenemiyorsan baştan başlama zaten.
Yok hani size faydası dokunsun diye üşenmeden çekiyor , düzenliyor ve upload ediyoruz ne para kazanıyor nede karşılık alıyoruz ama bizim faydamız dokunsun aynı camiyadanız motorcuyuz düşüncesiyle yaptığımıza rağmen bu tepkiyi sizce hakediyormuyuz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------
Güncelleyelim![]()
inan bana uzun süredir onu bile takip etmiyorum. 47 sn zaten ileri al bi şekilde tutuyor ama bazı arkadaşlar 15 sn intro koyuyor ileri sarsan bi dert sarmasan ayrı derthayır onu koyunca ne oluyor. Bir tek tek tabanca beceriyor o da müzik gerçekten başarılı onun dışında tırt. Arkadaş bir de dalga geçer gibi cevap yazmış bu kadar basit bir eleştiriyi bile kabullenemiyorsan baştan başlama zaten.