Dün yapılan ehliyet dirensiyon sınavından görüntüler [ Video ]

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Aea'nın introsu 47 sn

inan bana uzun süredir onu bile takip etmiyorum. 47 sn zaten ileri al bi şekilde tutuyor ama bazı arkadaşlar 15 sn intro koyuyor ileri sarsan bi dert sarmasan ayrı dert :) hayır onu koyunca ne oluyor. Bir tek tek tabanca beceriyor o da müzik gerçekten başarılı onun dışında tırt. Arkadaş bir de dalga geçer gibi cevap yazmış bu kadar basit bir eleştiriyi bile kabullenemiyorsan baştan başlama zaten.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
inan bana uzun süredir onu bile takip etmiyorum. 47 sn zaten ileri al bi şekilde tutuyor ama bazı arkadaşlar 15 sn intro koyuyor ileri sarsan bi dert sarmasan ayrı dert :) hayır onu koyunca ne oluyor. Bir tek tek tabanca beceriyor o da müzik gerçekten başarılı onun dışında tırt. Arkadaş bir de dalga geçer gibi cevap yazmış bu kadar basit bir eleştiriyi bile kabullenemiyorsan baştan başlama zaten.

Aslinda bende hak veriyorum size o giris kısımları berbat olmakla beraber( bu arkadasimiza has bir durum degil geneli bence boyle) cogu zaman nefret ettiriyor ozellikle de aea nin introsu. Ama ne guzel sey ki altta atlama imkani yapan bir sistem var oradan hemen introyu gecip kafam sismeden gereksiz vakit kaybi yasamadan videonun keyfini cikartabiliyorum.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Yok hani size faydası dokunsun diye üşenmeden çekiyor , düzenliyor ve upload ediyoruz ne para kazanıyor nede karşılık alıyoruz ama bizim faydamız dokunsun aynı camiyadanız motorcuyuz düşüncesiyle yaptığımıza rağmen bu tepkiyi sizce hakediyormuyuz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------

Güncelleyelim :)
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
100
Emeğin için teşekkürler arkadaşım. Merak eden arkadaşlara fikir vermesi açısından iyi bir çalışma olmuş.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
14 mayısta benımde sınavım var acıkcası kasıyor benı daha once kullanmadıgım ıcın,scooter 20-30 km kadar kullanmıslıgım var yıllar oncesınde ama vıtes işte,sırf bu stresten a1 basvurdum bakalım,Allah yardımcımız olsun boyle vıdeolarda fıkır vermesı acısından faydalı,dusunup ceken arkadasın emegıne saglık dıyorum,tesekkurler.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
117
Faydalı biilgiler vermişsin saolasın :)
İyileşme sürecini tamamlamana sevindim, Allah bi daha göstermesin.
Kazasız belasız :thumleft:
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Yok hani size faydası dokunsun diye üşenmeden çekiyor , düzenliyor ve upload ediyoruz ne para kazanıyor nede karşılık alıyoruz ama bizim faydamız dokunsun aynı camiyadanız motorcuyuz düşüncesiyle yaptığımıza rağmen bu tepkiyi sizce hakediyormuyuz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------

Güncelleyelim :)

dostum sen bizi yanlış anlamışsın bu eleştiriden ziyade tavsiye niteliği taşıyor yoksa emek vererek ortaya koydun bir ürüne neden saygısızlık yapalım :) Beğenmeyen izlemez olur biter bizim sadece tavsiye. Bak ne güzel demişsin bir kazanç beklentin de yok bırak o zaman direk konuya gir hem videoyu daha kısa sürede yüklemiş olursun hem de bizi kazanmış olursun :mrgreen:
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
124
inan bana uzun süredir onu bile takip etmiyorum. 47 sn zaten ileri al bi şekilde tutuyor ama bazı arkadaşlar 15 sn intro koyuyor ileri sarsan bi dert sarmasan ayrı dert :) hayır onu koyunca ne oluyor. Bir tek tek tabanca beceriyor o da müzik gerçekten başarılı onun dışında tırt. Arkadaş bir de dalga geçer gibi cevap yazmış bu kadar basit bir eleştiriyi bile kabullenemiyorsan baştan başlama zaten.

Eleştiri bir konunun yanlışının altını çizerek olur. "Uzun ise kapatırım" diyerek siz dalga geçmişsiniz, üstüne üstlük video sahibi "seçim sizin" demesine rağmen daha da üzerine gitmişsiniz. Bu asabiyet nedir, ilginç. seyretmeyin yani kimse size birşey demiyor..
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Benim kazancım @Kırıkpedal , @ALYEDZ , stevejones attığı yorumlardır , eğer faydam dokunduysa onları mutlu ettiysem en büyük kazancım bu olmuş olur.
@fireewill düşüncenize herhangi bir kötü davranış sergilemek amacında değilim nede dalga geçmek , aksine önerinizide gerçekleştiricem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst