Dün biz fransayı konuşurken olan oldu

Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Kimse emekliler için çıkacak ek masrafı örtmek için büyükelçisini geri çekip yaptırım kararı almaz... Ama "hazır kargaşa çıkmışken şu işi de aradan çıkartalım" şeklinde özetleyebileceğimiz şark kurnazlığı da genlerimize işlemiştir.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Örneğin 2010 anayasa değişikliğinde memura toplu sözleşme ve grev hakkı tanındı. Toplu sözleşmenin nasıl yapılacağına dair yasa çıkmadığı için tüm memurların ve emeklilerin 15 ocakta zamlı olması gereken maaşlarını alamayacaklar. Halbuki bakan daha hafta içi yasayı 15 ocağa yetiştireceğiz demişti.

Ama süpriiiz, meclis bu sabah tatile çıktı.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Örneğin 2010 anayasa değişikliğinde memura toplu sözleşme ve grev hakkı tanındı. Toplu sözleşmenin nasıl yapılacağına dair yasa çıkmadığı için tüm memurların ve emeklilerin 15 ocakta zamlı olması gereken maaşlarını alamayacaklar. Halbuki bakan daha hafta içi yasayı 15 ocağa yetiştireceğiz demişti.

Ama süpriiiz, meclis bu sabah tatile çıktı.

Abi yetiştiremediler. Ellerinden geleni yapıyorlar ama sonuçta onlar da insan. Adamlar deli gibi çalışıyorlar, baksana. Bu kadar çalışmaya can mı dayanır :pr:
129045.jpg
uyuyan_vekilden_yanit_beni_uyutanlar_utansin.jpg
9j8jatilla_koc_uyku3.jpg
Uyuyan_vekiller.jpg
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ayıp ayıp. Koskoca adamlarsınız buraya gelip darbe teşebbüsü yapmaya utanmıyorsunuz. Hepinizi ihbar edicem.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ayıp ayıp. Koskoca adamlarsınız buraya gelip darbe teşebbüsü yapmaya utanmıyorsunuz. Hepinizi ihbar edicem.

Aman ha sakın ben ettim sen etme, 15 ve 20 yaşında 2 kızım var, daha onları okutup iş bulup evlendireceğim, 10 sene tutuklu kalırsam yanarım.
Üstelik evimde çok sayıda cd flash bellek 3 bilgisayar 6 adet telefon var birisinin içine her an bir belge- döküman girebilir.
Gözünü seveyim yapma, tövbe bir daha yapmıyacam.:salut:
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
Kimse yapmaz, Türkiye yapar.:)
Bizim uluslararasi krizlerde ilk yaptigimiz,büyükelçiyi ilk uçakla geri çagirip,halka gaz vermek, sonra arada biseyleri kaktirivermek.
Zaten çagirdigimiz büyükelçiyi az sonra geri gönderiyoruz.:pr:
Kisacasi bu tepki meselesini artik kimse ciddiye almiyor.
Biz de uluslararasi arenada komik duruma düsüyoruz.
Söyle eski tarihli haberleri bir arastirmak lazim.
Bizim her uluslararasi krizde araya neler karistirdigimizi bir incelemek lazim.
Üç vakte kadar tipis tipis geri gönderecegin büyükelçiyi çekip ne tepkisi veriyorsun?
Yapmayin gözünüzü seveyim.
Bir kere tepki komik.
Bir kasik suda firtina kopariliyor.:jocolor:

aynen katılıyorum hocam bugün çekip yarın gönderecekler nasıl olsa yine :jocolor: :jocolor: :jocolor:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
"Şimşek'ten asgari ücret uyarısı
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Asgari ücreti belirlerken bir yandan asgari ücretliye makul bir ücret bir yandan rekabet gücünü göz önünde bulundurmak zorundayız. Bunu bulundurmayan ülkeler battı, Yunanistan’a dönmek istemiyorsak, başka ülkelere dönmek istemiyorsak bu dengeleri korumak durumundayız" dedi. "
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
"Şimşek'ten asgari ücret uyarısı
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Asgari ücreti belirlerken bir yandan asgari ücretliye makul bir ücret bir yandan rekabet gücünü göz önünde bulundurmak zorundayız. Bunu bulundurmayan ülkeler battı, Yunanistan’a dönmek istemiyorsak, başka ülkelere dönmek istemiyorsak bu dengeleri korumak durumundayız" dedi. "

Mesela hangi ülkeler batmis?
Örnek vermis mi sayin bakan?
Merak ettim valla.:)
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
75
Aile hekimleri bu işi istismar etmişlerdir, sonucunun böyle olamsı kaçınılmazdı, hekime raporlu ilaç yazdırıcam bir baktım kafasına göre hmm idrar yolları temizleyicide yazdım bir içimlik, o anda bişi diyemedim halbuki ne problem var ne birşey,

neyse 2. kez gittim bu sefer mide koruyucusuda yazdım diyince hoop dedim sizden böyle bir talebim olmadı şikayetimde yok sadece ilaç yazdırmaya geldim ben, ekleme yapmayın dedim.
Eeee ilaççı firmadan 3 kuruş hediye vs. alacak diye hem şikayet olmadığı bir konuda devlete masraf ve zarar hemde ilaç kullanarak yanetkilerine maruz bırakılarak zarar görme var.

Herkes gözünü açsın artık para verilecek fazla ilaçlar için, eskisi gibi bedava ohh ne iyi yok kullanmam çöpe atarım yok, bu iş rayına güzelce oturacak, T.C. Devleti olarak olarak ilaç firmalarına ve yandaşlarına soyulmayacağız. Zorunluluk dışında ilaç kullanmak iyi bir şey değil.

Ödediğimiz vergiler ilaç firmalarının multimilyonerlik kaynağı olmasın artık.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
"Şimşek'ten asgari ücret uyarısı
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Asgari ücreti belirlerken bir yandan asgari ücretliye makul bir ücret bir yandan rekabet gücünü göz önünde bulundurmak zorundayız. Bunu bulundurmayan ülkeler battı, Yunanistan’a dönmek istemiyorsak, başka ülkelere dönmek istemiyorsak bu dengeleri korumak durumundayız" dedi. "

Ben bunu şöyle okuyorum: Bizim, insanımızın emeği dışında peşkeş çekecek hiçbir şeyimiz kalmadı. Onun da eğer fiyatını ucuz tutmazsak satın almazlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyüyoruz,büyüyoruz,büyüyoruz!!!

Kolay mı dünyanın büyük ekonomileri arasına girmek,emin adımlarla ilerliyoruz.
Büyük düşün Türkiye!
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Aile hekimleri bu işi istismar etmişlerdir, sonucunun böyle olamsı kaçınılmazdı, hekime raporlu ilaç yazdırıcam bir baktım kafasına göre hmm idrar yolları temizleyicide yazdım bir içimlik, o anda bişi diyemedim halbuki ne problem var ne birşey,

neyse 2. kez gittim bu sefer mide koruyucusuda yazdım diyince hoop dedim sizden böyle bir talebim olmadı şikayetimde yok sadece ilaç yazdırmaya geldim ben, ekleme yapmayın dedim.
Eeee ilaççı firmadan 3 kuruş hediye vs. alacak diye hem şikayet olmadığı bir konuda devlete masraf ve zarar hemde ilaç kullanarak yanetkilerine maruz bırakılarak zarar görme var.

Herkes gözünü açsın artık para verilecek fazla ilaçlar için, eskisi gibi bedava ohh ne iyi yok kullanmam çöpe atarım yok, bu iş rayına güzelce oturacak, T.C. Devleti olarak olarak ilaç firmalarına ve yandaşlarına soyulmayacağız. Zorunluluk dışında ilaç kullanmak iyi bir şey değil.

Ödediğimiz vergiler ilaç firmalarının multimilyonerlik kaynağı olmasın artık.

Hmmm, doktorlar yetkilerini kötüye kullanıyor, zarar ediyoruz. E, ne yapalım? Parasını hastalardan alalım. Ne güzel mantıkmış bu böyle :)
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
75
Evet hekimlerin suistimaline itiraz etmezsen kuzu gibi beklersen benim gibi şikayette bulunmazsan herşeyi hmm ben bişi yapmıyımda devlet yapsın onlar bulsun dersen, etrafını arkadaşlarını bilinçlendirmezsen bunun bedelini yine sen ödersin.

Aklımız cebimizden para çıkınca başımıza gelir. Bence yerinde bir karardır. Bedava olsunda ne olursa olsun gerisi beni ilgilendirmez diyenlere sevgilerle...
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
nerde siyasi başlık varsa ordasın bbelt valla hepsinde

Elimde değil :)

Evet hekimlerin suistimaline itiraz etmezsen kuzu gibi beklersen benim gibi şikayette bulunmazsan herşeyi hmm ben bişi yapmıyımda devlet yapsın onlar bulsun dersen, etrafını arkadaşlarını bilinçlendirmezsen bunun bedelini yine sen ödersin.

Aklımız cebimizden para çıkınca başımıza gelir. Bence yerinde bir karardır. Bedava olsunda ne olursa olsun gerisi beni ilgilendirmez diyenlere sevgilerle...

Hekimleri denetlemek ne zamandan beri hastaların görevi usta? Bu müfettişlere filan neden maaş ödeniyor? O maaşlar nereden ödeniyor, Uganda vatandaşlarının ödediği vergilerden mi? Bu sağlık bakanlığı ne iş yapar?

Sen duyarlı vatandaşsın, ekstra ilaç yazılmasına izin vermedin ya... Sana yazılan reçetelerden para istemeyecekler mi?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hekimleri nasil denetleyecegiz ben orasini anlamadim.
Mesela bir hekim bana da idrar yollarimi temizlemek için ilaç yazsa, ben idrar yollarimin temiz olup olmadigini nasil anlayip da hekime itiraz edecegim.
Nasil olacak bu is?
Tahliye hortumunda kaçak varmi ona mi bakacaz?
Yoksa kaç metre uzaga isedigimizi ölçüp basinç degerlerini hesaplayip doktora aha da sana basinç degerleri, benim idrar yollarim tertemiz mi diyecegiz?
Niye böyle komik seyler yaziyorsunuz yahu?
Bak altima kaçirdim.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
ben tatmin oldum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst