Anlatamadık işte yurdum insanına durumun ciddiyetini. 2 ay motor süren, Rossi gibi dolaşıyor ortalıkta.
Dün ışıklarda yanıma genç bir çocuk geldi, altında cuplardan bir tane var. Kask her zamanki koluna takılı gidiyor. "Abi motor kaçlık ?" dedi. Bende de CBR 250 var, sanırım görüntüden dolayı büyük birşey sandı. Söyledim neyin ne olduğunu. Ön kaldırabiliyor musun bak ben şöyle yapıoyrum böyle yapıyoruma girdi. Şu kaskı niye takmıyorsunuz siz dedim, abi şurdan şuraya kask mı takayım diyor. E niye kolunda taşıyorsun o zaman dedim. "Ya polis görürse, ehliyetim yok". Değmez dedim, canından olacaksın, ayağında terlik, üstünde t-shirt/short, kask elinde. Yapma dedim. Olmadı tabi. Sen rahat ol gibi birşeyler dedi gitti.
Milletçe epey gerideyiz, dünyada hiçbir başarısı olmayıp, bu kadar götü kalkık tek ülke biziz sanırım.