Dumur

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
39
Dün transalplere bakmak amacıyla bir bayiye gittim. orada şanslı bir arkadaş yepyeni bir 600 f almış motora benzin falan koyup son kontrolleri yapıyorlardı. arkadaşla sohbet etmeye başladıktan sonra resmen dumur oldum. Söz konusu 600 f şanslı arkadaşın ilk motoruymuş ve daha önceki motorsiklet tecrübesi mobiletten ibaretmiş. İlk önce kendi kendime hadi canım şaka yapıyordur falan diye düşündüm. Şanslı arkadaşın yanında bir kişi daha vardı. Motorun son kontrolleri yapıldıktan sonra motoru çıkartıp eğitime başladılar. Şanslı arkadaş gerçekten ilk defa vitesli bir motor kullanıyordu yada kullanmayı öğreniyordu hemde bir 600 f. Ve işin bir şaka olmadığını anladım .Arkadaşa da dediğim gibi motor çok güzel ama keşke daha ufak bir makina ile başlasaydı. Neyse inşallah bu cillop makina arkadaşa hayırlı uğurlu olur. Kazasız belasız kullanır.:silent:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Önemli olan doğru eğitimi doğru yerde almaktır motosikletin cc değil. Eğer eğitimini doğru bir şekilde alırsa zorluk çekmez ve o tür bir racing sahibinin elbetteki bilinçlide olması gerekiyor. Nerede basıp nerede basmayacağını bilecek ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
F-16 ile başlasaydı yahu.. Yahut Tornado ile ... :queen: Daha iyi olurdu..

Kesin o arkadaşın Çaykovsky besteleyecek yeteneği de vardır, herşey bir piyano satın almasına bağlı.. Ne diyelim. Allah akıl fikir versin. :pr:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
39
Eğitim, gördüğüm kadarıyla motorsahibinin arkadaşının bayinin önünde verdiği eğitimdi.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Yazık be motora :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
biz ufak cc le başladık da ne oldu:mrgreen: en fazla 90km/h yapıyoz.
adam direk 250 den başlamış işte :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle
ilerde iyi bir motor alırsam ( 3-5 sene içinde ), yanıma yanaşan biri olursa ,
"abi walla ilk motorum , daha önce mobilete binmiştim" diye kafa yapacam :) :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Kendi görüşüm:Motosikleti aktif kullanmaya aldığım zaman başlayacak olan birisi olarak,paramda olsa 600'lük bi makina almazdım.Birazda cesaret işi,bizon kadar makineyi sadece giderken değil durduğu yerdede kontrol etmek zordur yaw!...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst