Duke 390

Katılım
22 Eyl 2005
Mesajlar
44
Arkadaslar, fuar cekilisindeki monster bana ciksin diye herkes gibi hayal kurarken, Duke 390 arkadasima cikti. Bizde bu motora binecek kimse yok. Satacagiz. Su an spormoto nun fiyat listesinde 7.000 euro gorunuyor. Haftaya teslim alinca fiyatini belirleyip satayacagiz. Motor hic binilmemis ve mumkun oluyorsa plakasi takilmamis olacak. Dokunmayacagiz yani. İlgilenen olursa elden cikartalim. 10.000 tl civarina kadar mantikli endurolarla takasa girebiliriz.

Bu arada diger hediyeler icin sonuc aramayin, daha aciklanmadi, bizimkini cekilisten sonra telefonla aramislar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst