ducati monster diesel:)

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
daha önce açıldımı konu bilmiyorum ben ilk kez gördüm bu benzin zamlarında parası olan almalı bence :)
M-1100evo-Diesel_2012_Amb_Green_02_1920x1080.mediagallery_output_image_%5B750x423%5D.png

M-1100evo-Diesel_2012_Amb_Green_03_1920x1080.mediagallery_output_image_%5B750x423%5D.png



http://www.ducati.com/bikes/monster/monster_diesel/tech_spec.do


buda sesi:) çok ilginç çalışıyor
http://www.youtube.com/watch?v=inpf6NcW4SQ
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Diesel tasarımı bu, dizel motorlu değil yanlış olmasın. :) Sesi de bildiğin Monster sesi. :p

Ducati-Monster-Diesel-Unveiling-at-Press-Room-Bangsar-Shopping-Centre-20.jpg


Ducati-Monster-Diesel-1.jpg
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Dizel sesi bi motosiklete hiç gitmemiş yada alışık olmadığımız için kötü geliyor.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
dizel değilse valla bırakçam forumu rezillik diz boyu ya göçtüm resmen :)
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
kusura bakmayın ya daha önce ducati monster i fuar dışında hiç görmemiştim sesini bilmiyordum demek böyle çalışıyomuş ama gerçekten dizel gibi çok vuruntulu :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst