- Katılım
- 13 Şub 2013
- Mesajlar
- 245
- Konu Yazar
- #1
daha önce açıldımı konu bilmiyorum ben ilk kez gördüm bu benzin zamlarında parası olan almalı bence 
http://www.ducati.com/bikes/monster/monster_diesel/tech_spec.do
buda sesi
çok ilginç çalışıyor
http://www.youtube.com/watch?v=inpf6NcW4SQ
http://www.ducati.com/bikes/monster/monster_diesel/tech_spec.do
buda sesi
http://www.youtube.com/watch?v=inpf6NcW4SQ