Benim bu indirimden çıkardıklarım şunlar.
1. Elde kalan motorları elden çıkarma çabası.
2. Fahiş fiyattan sattıkları motordan kalan yaklaşık kar marjı.
Bu adamlar bu fiyata zararınamı satıyor? Tabiki hayır. Bu fiyattan kar eden eski fiyattan 4 köşe falan oluyodur heralde.
Motor çok güzel alıcak param olsaydı eğer indirimi falan beklemezdim. Ama ortada bir gerçek var oda kazık meselesi başka bir şey değil.
Adamlar motor satmak isteyince fiyatlar düşüyormuş demekki.
Adam gibi fiyatlandırma yapsalardı son 2 senedeki 600rr almayı düşünüp, alanlardan bir çoğu 899 panigale de düşünürdü.
Varsın Ducati motosikletin Ferrarisi olsun, bana hitap etmedikten sonra napayım.
Kimse kusura bakmasın ama Ducatinin fiyat politikası bence kazık. İndirim şahane parası olan hiç durmasın.