Ducati 899 Panigale Kampanyası!

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az daha koy bmw s 1000 rr al .
899 cc üstelik çift silindir ,hem titreşim olucak hem ses olmayacak.
10000 euro verim korlas sana
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az daha koy bmw s 1000 rr al .
899 cc üstelik çift silindir ,hem titreşim olucak hem ses olmayacak.
10000 euro verim korlas sana

Daha önce bu motosikleti kullandınız mı? Neye dayanarak vibrasyon olduğunu belirttiğinizi çok merak ediyorum açıkcası.:queen:
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
az daha koy bmw s 1000 rr al .
899 cc üstelik çift silindir ,hem titreşim olucak hem ses olmayacak.
10000 euro verim korlas sana


Az daha dediğin 11.000€ eklemek gerekiyor.
Ses konusu farklı bir yorum, ben v2 sesini beğeniyorum.
4 silindir sesi daha yarışçı bir ses olsa da apaçilik tınısı var. Onun yanında poloya egzos tak aynı ses yine çıkıyor :D
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
panigale ve vibrasyon
şaka heralde:D
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cift silindirli bir motorda illaki yuksek hizlarda titresim olur 4 silindire oranla. Yani 4 silindirin vermis oldugu konforu titresimsizligi 2 silindirli bir motordan beklemek abesleistigal olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

Daha önce bu motosikleti kullandınız mı? Neye dayanarak vibrasyon olduğunu belirttiğinizi çok merak ediyorum açıkcası.:queen:

Cift silindirli bir motorda illaki yuksek hizlarda titresim olur 4 silindire oranla. Yani 4 silindirin vermis oldugu konforu titresimsizligi 2 silindirli bir motordan beklemek abesleistigal olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

Ducati'ye bile bok attılar ya ben bidaha yorum yapmam bu sayfaya :D

Ducatiye bok atarim tabi.
Cunku. Çok pahalı oldugundan dolayi
Cunku.servisi isciligi servis sıkıntısı yedek parca sıkıntısı ve kazığı
Cunku. 2 . elde nadir satılıyor.
Vs. Vs. Aklima ilk gelenler bunlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------

Ducati'ye bile bok attılar ya ben bidaha yorum yapmam bu sayfaya :D
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş.

Öyle bir ulasirimki burda kapak bile yapacak gücüm var o motoru alip,
çok sükür , ama kazık yiyecek kadarda keriz değilim acikcasi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Az daha dediğin 11.000€ eklemek gerekiyor.
Ses konusu farklı bir yorum, ben v2 sesini beğeniyorum.
4 silindir sesi daha yarışçı bir ses olsa da apaçilik tınısı var. Onun yanında poloya egzos tak aynı ses yine çıkıyor :D

Polo ya istedigin egzozu tak gel benim motosikletin sesini delsin o tok sesi versin benim two brothersi sana bedava vericem

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

panigale ve vibrasyon
şaka heralde:D

Titresimi olmayan motorlu bir arac varsa oda elektrikli motorlardir. Onun disindaki tüm benzinli araclarda illaki titresim olur.
Bunun panigale olmasi titresim olmadigi anlamina gelmez.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Ducatiye bok atarim tabi.
Cunku. Çok pahalı oldugundan dolayi
Cunku.servisi isciligi servis sıkıntısı yedek parca sıkıntısı ve kazığı
Cunku. 2 . elde nadir satılıyor.
Vs. Vs. Aklima ilk gelenler bunlar.


Türkiyede ferraride pahalıdır sebebi tek kelime ile özetlenir. Lüks, motorun ferrariside ducatidir boş pahalı değil bu dizayni bu markaya verirsin parayı. Ustundeki teknoloji ve motorun durumundan bahsetmek zaten ger

Cunku.servisi isciligi servis sıkıntısı yedek parca sıkıntısı ve kazığı - Herhangi bir ducatiyi servise götürmeden bunu söylemek gülünç

Cunku. 2 . elde nadir satılıyor. - Ducati alan adam bunu dusunur mu abicim? :)

-----

Evet çok para herşey alınabilir ama bazı şeyler özeldir ve bazı kişilere göre fiyatıda normaldir illa yüksek fiyatlı diye tutarsız atmalara gerek yok. Ducati bir tarzdır ve her tarzında belli bir etiketi vardır
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Çok az rastladığım bir motor ve her gördüğümdde ağzım açık kalıyor,
Gerçektende bu bi tarz meselesi
Sadece adı bile yeterli
Ducati panigale.....
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ducatiye bok atarim tabi.
Cunku. Çok pahalı oldugundan dolayi
Cunku.servisi isciligi servis sıkıntısı yedek parca sıkıntısı ve kazığı
Cunku. 2 . elde nadir satılıyor.
Vs. Vs. Aklima ilk gelenler bunlar.


Türkiyede ferraride pahalıdır sebebi tek kelime ile özetlenir. Lüks, motorun ferrariside ducatidir boş pahalı değil bu dizayni bu markaya verirsin parayı. Ustundeki teknoloji ve motorun durumundan bahsetmek zaten ger

Cunku.servisi isciligi servis sıkıntısı yedek parca sıkıntısı ve kazığı - Herhangi bir ducatiyi servise götürmeden bunu söylemek gülünç

Cunku. 2 . elde nadir satılıyor. - Ducati alan adam bunu dusunur mu abicim? :)

-----

Evet çok para herşey alınabilir ama bazı şeyler özeldir ve bazı kişilere göre fiyatıda normaldir illa yüksek fiyatlı diye tutarsız atmalara gerek yok. Ducati bir tarzdır ve her tarzında belli bir etiketi vardır

Ducati motosikletin ferrarisi ise,
h2 de bugatti veyron olur kanımca.

Tasarımı 10 numara görüntü 10 numara ona lafım yok. Kaliteside iyi . tek bok attigim fiyati cift silindiri servis kıtlığı ve pahali bakim ve parcaları.
Böyle bir motor 4 silindir olmaliydi .ses olmadiktan sonra napacaksin bu motoru.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Sevgili barodi

Biz motosikletleri sadece silindir sayısı veya konforuna bakarak almıyoruz ve kullanmıyoruz.

Modelin bize hissettirdikleri ve verdiği heyecana göre tercih ediyoruz.
Bu bazen 4 silindirli bazen de 3 veya 2 olabiliyor.

Her motor titrer evet ve ben de xj6 yı fazla konforlu olduğu için sattım ve monsterı sarsılarak çalışıp yürüdüğü için tercih ettim.
Bu tercihler herkese göre değişir.

Ancak 2 silindirli bir panigaleye vibrasyonlu diyerek ancak komik duruma düşeriz.

Videolarını ilgiyle takip ediyorum.
Sevgiler.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili barodi

Biz motosikletleri sadece silindir sayısı veya konforuna bakarak almıyoruz ve kullanmıyoruz.

Modelin bize hissettirdikleri ve verdiği heyecana göre tercih ediyoruz.
Bu bazen 4 silindirli bazen de 3 veya 2 olabiliyor.

Her motor titrer evet ve ben de xj6 yı fazla konforlu olduğu için sattım ve monsterı sarsılarak çalışıp yürüdüğü için tercih ettim.
Bu tercihler herkese göre değişir.

Ancak 2 silindirli bir panigaleye vibrasyonlu diyerek ancak komik duruma düşeriz.

Videolarını ilgiyle takip ediyorum.
Sevgiler.

Saol kardesim :cherry: bana bir anket konusu daha cıkarttin birazdan acarim konusunu.
Tabiki silindir sayisina gore almiyoruz . ben motoru kötülemiyorum sadece bize gore cok pahali vs vs. Neyse ya alan alsin allah sahidki bende kiskanclik hased yok bu konuda. Alan adina hayirli olsun demek duser bize. Ama birazdan acacagim konuda goruslerinizi alacagim.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Valla şu motoru kullanabilecek seviyede bir adam olsam ve alabilecek durumum olsa hiç acımam alırım bu kampanyadan. Şu motorun havası,karizması ve kalitesi kimse kusura bakmasın ama sınıfındaki hiç bir motorda yok. Honda, Kawasaki , Yamaha yı kıyasa sokuyorsanız çok yanılıyorsunuz. Şu motorun rakibi Triumph ve MV Agusta sınıfında motorlardan çıkar kalite olarak.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Ulan o değilde şu ötv,kdv dalgası olmasa şu motorları, parçaları ne kadar ucuza alcaz bir hayal etsenize.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ulan o değilde şu ötv,kdv dalgası olmasa şu motorları, parçaları ne kadar ucuza alcaz bir hayal etsenize.
Öyle bir ötv indirimini distribütör cebine atar merak etmeyin. 250'lik motorlarla 300'lük motorlar arasında 1000 lira fark oluyor zaman zaman. 300'lüğün vergisiz fiyatı 250'likten 2-3 bin lira ucuz oluyor bu durumda. 250cc altında bindirim var ötv kalkarsa hepsinde bindirim olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst