az daha koy bmw s 1000 rr al .
899 cc üstelik çift silindir ,hem titreşim olucak hem ses olmayacak.
10000 euro verim korlas sana
az daha koy bmw s 1000 rr al .
899 cc üstelik çift silindir ,hem titreşim olucak hem ses olmayacak.
10000 euro verim korlas sana
Ducati'ye bile bok attılar ya ben bidaha yorum yapmam bu sayfaya![]()
Ducati'ye bile bok attılar ya ben bidaha yorum yapmam bu sayfaya
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş.
Daha önce bu motosikleti kullandınız mı? Neye dayanarak vibrasyon olduğunu belirttiğinizi çok merak ediyorum açıkcası.:queen:
Ducati'ye bile bok attılar ya ben bidaha yorum yapmam bu sayfaya![]()
Ducati'ye bile bok attılar ya ben bidaha yorum yapmam bu sayfaya
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş.
Öyle bir ulasirimki burda kapak bile yapacak gücüm var o motoru alip,
çok sükür , ama kazık yiyecek kadarda keriz değilim acikcasi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Az daha dediğin 11.000€ eklemek gerekiyor.
Ses konusu farklı bir yorum, ben v2 sesini beğeniyorum.
4 silindir sesi daha yarışçı bir ses olsa da apaçilik tınısı var. Onun yanında poloya egzos tak aynı ses yine çıkıyor![]()
Polo ya istedigin egzozu tak gel benim motosikletin sesini delsin o tok sesi versin benim two brothersi sana bedava vericem
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------
panigale ve vibrasyon
şaka heralde![]()
Titresimi olmayan motorlu bir arac varsa oda elektrikli motorlardir. Onun disindaki tüm benzinli araclarda illaki titresim olur.
Bunun panigale olmasi titresim olmadigi anlamina gelmez.
Ducatiye bok atarim tabi.
Cunku. Çok pahalı oldugundan dolayi
Cunku.servisi isciligi servis sıkıntısı yedek parca sıkıntısı ve kazığı
Cunku. 2 . elde nadir satılıyor.
Vs. Vs. Aklima ilk gelenler bunlar.
Türkiyede ferraride pahalıdır sebebi tek kelime ile özetlenir. Lüks, motorun ferrariside ducatidir boş pahalı değil bu dizayni bu markaya verirsin parayı. Ustundeki teknoloji ve motorun durumundan bahsetmek zaten ger
Cunku.servisi isciligi servis sıkıntısı yedek parca sıkıntısı ve kazığı - Herhangi bir ducatiyi servise götürmeden bunu söylemek gülünç
Cunku. 2 . elde nadir satılıyor. - Ducati alan adam bunu dusunur mu abicim?
-----
Evet çok para herşey alınabilir ama bazı şeyler özeldir ve bazı kişilere göre fiyatıda normaldir illa yüksek fiyatlı diye tutarsız atmalara gerek yok. Ducati bir tarzdır ve her tarzında belli bir etiketi vardır
Sevgili barodi
Biz motosikletleri sadece silindir sayısı veya konforuna bakarak almıyoruz ve kullanmıyoruz.
Modelin bize hissettirdikleri ve verdiği heyecana göre tercih ediyoruz.
Bu bazen 4 silindirli bazen de 3 veya 2 olabiliyor.
Her motor titrer evet ve ben de xj6 yı fazla konforlu olduğu için sattım ve monsterı sarsılarak çalışıp yürüdüğü için tercih ettim.
Bu tercihler herkese göre değişir.
Ancak 2 silindirli bir panigaleye vibrasyonlu diyerek ancak komik duruma düşeriz.
Videolarını ilgiyle takip ediyorum.
Sevgiler.
az daha koy bmw s 1000 rr al .
899 cc üstelik çift silindir ,hem titreşim olucak hem ses olmayacak.
10000 euro verim korlas sana
Öyle bir ötv indirimini distribütör cebine atar merak etmeyin. 250'lik motorlarla 300'lük motorlar arasında 1000 lira fark oluyor zaman zaman. 300'lüğün vergisiz fiyatı 250'likten 2-3 bin lira ucuz oluyor bu durumda. 250cc altında bindirim var ötv kalkarsa hepsinde bindirim olur.Ulan o değilde şu ötv,kdv dalgası olmasa şu motorları, parçaları ne kadar ucuza alcaz bir hayal etsenize.