- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
An itibariyle hem hobi amaçlı hem de gerçek bir "biker" olmak için motorsikletin parçalarının ne işe yaradığını, nasıl çalıştığını vs öğrenmek için böyle bir işe kalkıştım. Drz'yi satmayı düşünmüyorum. Yaşadığım ülke için en iyi alternatif bu, belki bu yıl içerisinde sırf enduro için 2 zamanlı 200cc bir motosiklet daha alırım, ama dual sport klasmanında drz tam benlik alet.
İlk olarak konfor ve görüntüyle başladım.
Sele, çamurluklar, yeni bar, yeni fren-debriyaj manetleri, gaz kolu, ayna, elcik, geniş pegler, yeni plastikler.
Tüm bunlar bu hafta elime ulaşacak, 3-4 hafta içinde de,
Hava filtresi, DJ jet-kit elime ulaşacak. 3x3 mod yapıp şnorkeli sökeceğim.
Şimdiden "süspansiyon incili" adlı kitabı okumaya başladım. ThumperTalk adlı forumda çatır çutur bilgi kovalıyorum, süspansiyonları sipariş ettim-ececeğim, tamamen boyuma-kiloma,kullanış tarzıma ve motorsikletin aerodinamiğine göre prof- süspansiyon dizeceğim.
Ardından Mrd full exhaust sipariş edeceğim.
Hiç hız kesmeyip Mrc39 karbüratör ile devam edeceğim.
Sonra big-bore kit.
Yeni cantlar, zincir, buji vs ile devam ederim diye düşünüyorum.
Tüm bu modlar yaklaşık 3000 euro tutuyor, motoru da 3000 euroya aldım zaten. Fakat 33 beygirden 50 beygire ulaşıyor alet. SM yapmayacağım için beygir önemli değil benim için, asıl olay Mrd exhaust, yeni jet kit ve 39mm racing karbüratör kombosuyla alet inanılmaz bir gaz tepkimesine kavuşuyor. Tüm bu performans modlarını yapan elemanlar arazide bir dirt-bike olamasa da, ktm300-450ecx lerin arkasından ayrılmadan seyredebiliyor. Sıfır drz400s 7000 euro bu arada.
Başka neleri değiştirebilirim? Tavsiyelere açığım.
Konu kalsın. İlk paket elime ulaşır ulaşmaz yavaş yava fotoları eklemeye başlayacağım.
İlk olarak konfor ve görüntüyle başladım.
Sele, çamurluklar, yeni bar, yeni fren-debriyaj manetleri, gaz kolu, ayna, elcik, geniş pegler, yeni plastikler.
Tüm bunlar bu hafta elime ulaşacak, 3-4 hafta içinde de,
Hava filtresi, DJ jet-kit elime ulaşacak. 3x3 mod yapıp şnorkeli sökeceğim.
Şimdiden "süspansiyon incili" adlı kitabı okumaya başladım. ThumperTalk adlı forumda çatır çutur bilgi kovalıyorum, süspansiyonları sipariş ettim-ececeğim, tamamen boyuma-kiloma,kullanış tarzıma ve motorsikletin aerodinamiğine göre prof- süspansiyon dizeceğim.
Ardından Mrd full exhaust sipariş edeceğim.
Hiç hız kesmeyip Mrc39 karbüratör ile devam edeceğim.
Sonra big-bore kit.
Yeni cantlar, zincir, buji vs ile devam ederim diye düşünüyorum.
Tüm bu modlar yaklaşık 3000 euro tutuyor, motoru da 3000 euroya aldım zaten. Fakat 33 beygirden 50 beygire ulaşıyor alet. SM yapmayacağım için beygir önemli değil benim için, asıl olay Mrd exhaust, yeni jet kit ve 39mm racing karbüratör kombosuyla alet inanılmaz bir gaz tepkimesine kavuşuyor. Tüm bu performans modlarını yapan elemanlar arazide bir dirt-bike olamasa da, ktm300-450ecx lerin arkasından ayrılmadan seyredebiliyor. Sıfır drz400s 7000 euro bu arada.
Başka neleri değiştirebilirim? Tavsiyelere açığım.
Konu kalsın. İlk paket elime ulaşır ulaşmaz yavaş yava fotoları eklemeye başlayacağım.
Son düzenleme: