dreamkiller (Kürşat) doğum günüymüşte haberimiz yok..

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yine bir doğum günü topiği..

umarım motorsuz geçen günlerin motorlu geçen günlerinin yanında silik kalır..

kazasız belasız zevkli bir ömür dilerim...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Eyvallah Samet Abi.. Eksik olma.. İnsallah hep birlikte süreriz demir atları...

Serkan, Berkut saolun arkadaşlar sizde..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu seneler Kürşat :)

Samet abi, senin de iyiki bir doğum gününü kutladık ha, altta kalmamak için herkesin doğum gününü kutluyosun sende :p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu seneler Kürşat :)

Samet abi, senin de iyiki bir doğum gününü kutladık ha, altta kalmamak için herkesin doğum gününü kutluyosun sende :p


yok la benim açtığım konular ilgi görmüyo ya..nazım geçenlere pisliğine açıyorum bende....:pl::pl::queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Sağlıklı ve mutlu nice yıllar dilerim sevdikleriniz ve sevdiğiniz şeylerle
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
sağlıklı huzurla geçmişden daha kaliteli keyifli bir ömür dilerim...

yeni konu açmadım.benim konularım rağbet görmüyor...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst