Yok Gökhan, cık olmuyor... Şimdi sen fırsattan yararlanamayan erkek durumununa mı düştün, yoksa ben mi, yatmadan güzel bir video izleyemeyip fırsattan yararlanamayan erkek mi oldum. Hangimiz affedilemeyeceğiz? Bu bir paradoks mudur?

:queen:
Gökhan yukarıda yazdıklarımı unut izledim, çok hoş ve enteresan, teşekkürler...