- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 172
neyapayim böle kadın erkek arasında çekişme görünce dayanamadım ne tartıştıklarını anlamalarını istedim bilmem ne kadar anlatabildim
hyosung150' Alıntı:neyapayim böle kadın erkek arasında çekişme görünce dayanamadım ne tartıştıklarını anlamalarını istedim bilmem ne kadar anlatabildim
sarapci' Alıntı:kadınlar iyidir,sevin onları,cicek verin,uzmeyin,hayat kısa.
Khutuck' Alıntı:Bir taş attım 49 akıllı çıkartamadı :mrgreen: :mrgreen:
SHEMOTO' Alıntı:Var tabii ki Salih arkadaşım,:wiinkk:![]()
Tekirdağ arkadaşım zaten noktayı koymuş:cat: ....İnsanoğlu doğası gereği zaten doyumsuz...her iki cins de ...Fakat doyma biçimleri, tercihleri farklı....
bir, iki örnek verebilirim ben de...:cherry: yarı ciddi yarı geyik formatında
Eğer konuya psikolojik açıdan ve pazarlama, reklam stratejileri açısından bakarsak:bounce: bu durum biraz daha netlik kazanır sanırım...
Birincisi bayanların daha doyumsuz olduğu idda ediliyorsa...bu doyurma görevini sorumluluk almış erkeklerin başarısız olduğunu gösterir ki..... Bu en temel iç güdülerden biridir. Bayanların da doyumu alışveriş merkezlerinde aramaları çok normaldir ve bu eksiği bir şekilde ikame etmeye çalışma iç güdüsü hasıl olur...psikologlar daha da bilimsel açıklar bunu zaten.
Bunu fark eden.... iş dünyasında stratejik planlamalarda yer alan çoğunluk erkekler de pazarlama ve reklam stratejilerini bunun üzerine kurarlar...bir de bu eksiklerinden rant elde etmeye kalkarlar...başarılı da olurlar. Ürünlerin çoğu bayanlar için üretilir, ..Bir alışveriş mağzasında sadece erkekleri ilgilendiren bölümlerin azlığı da bu yüzdendir. Yoksa.... çoğu erkek... aç kalır...işsiz kalır... karınları doymaz.:cherry:
Diğer bir açıdan yaklaşacak olursak....peki erkekler doyumlu mudur?....tabii ki onlar da değildir...en bilinen örnek...erkekler iş, eş, çocuk, ev , araba,....vs sahibi olduktan sonra bayanlara bir türlü doyamazlar...Eşlerini aldatırlar...neden?....ya da sevgilisi olanlar ...doyamazlar bir türlü...acaba bir diğer katta ne var şeklinde.:wiinkk: ..hatta bunun 5. kat gibi bir sonu da yoktur...Zaten çıkış kapısını bulmak isteyen kim....
Bu durum bayanlar için aldatma olarak çıkmaz karşımıza aradaki fark da budur...sanırım...alışveriş olarak çıkar, kuaför olarak çıkar da çıkar...vs vs vs....noktalı virgül...sitemizin diğer bayan arkadaşlarına teslim
hadi kızlar....eğlenelim biraz....
:cherry:
Not: alınmaca yok...madem böyle topic açtınız başa gelen çekilir...gusel arkadaşlarım...:mrgreen: