Doymak Bilmeyen Kadınlar

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
neyapayim böle kadın erkek arasında çekişme görünce dayanamadım ne tartıştıklarını anlamalarını istedim bilmem ne kadar anlatabildim
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
hyosung150' Alıntı:
neyapayim böle kadın erkek arasında çekişme görünce dayanamadım ne tartıştıklarını anlamalarını istedim bilmem ne kadar anlatabildim

emin ol bu kadar net anlatılamazdı
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
kısaca bayanlar anlatılmış.fakat..........

kısaca bayanlar anlatılmış, fakat bir erkek tarafından olduğu için tarafsız değil bence.bir bayan erkekler için yazsa farklı birşey yazacağını sanmam. bu iki kutbun çekişmesi sonsuza kadar sürer herhalde. ama yinede ne biz onlarsız nede onlar bizsiz yapamazlar.........
 
Katılım
15 Ocak 2006
Mesajlar
11
valla süpersin dostum. bir kadın ancak bu kadar güzel acıklanabilirdi. bunu yazan kadınların doğasını cözmüş. teşekkürler....
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
2
amannn neyi tartısıyorus , her cinsin kılçığı , gıcığı var işte .... insanlar böle kardeşimmmm....
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
SHEMOTO' Alıntı:
Var tabii ki Salih arkadaşım,:wiinkk: :p

Tekirdağ arkadaşım zaten noktayı koymuş:cat: ....İnsanoğlu doğası gereği zaten doyumsuz...her iki cins de ...Fakat doyma biçimleri, tercihleri farklı....

bir, iki örnek verebilirim ben de...:cherry: yarı ciddi yarı geyik formatında :p

Eğer konuya psikolojik açıdan ve pazarlama, reklam stratejileri açısından bakarsak:bounce: bu durum biraz daha netlik kazanır sanırım...

Birincisi bayanların daha doyumsuz olduğu idda ediliyorsa...bu doyurma görevini sorumluluk almış erkeklerin başarısız olduğunu gösterir ki..... Bu en temel iç güdülerden biridir. Bayanların da doyumu alışveriş merkezlerinde aramaları çok normaldir ve bu eksiği bir şekilde ikame etmeye çalışma iç güdüsü hasıl olur...psikologlar daha da bilimsel açıklar bunu zaten.

Bunu fark eden.... iş dünyasında stratejik planlamalarda yer alan çoğunluk erkekler de pazarlama ve reklam stratejilerini bunun üzerine kurarlar...bir de bu eksiklerinden rant elde etmeye kalkarlar...başarılı da olurlar. Ürünlerin çoğu bayanlar için üretilir, ..Bir alışveriş mağzasında sadece erkekleri ilgilendiren bölümlerin azlığı da bu yüzdendir. Yoksa.... çoğu erkek... aç kalır...işsiz kalır... karınları doymaz.:cherry:

Diğer bir açıdan yaklaşacak olursak....peki erkekler doyumlu mudur?....tabii ki onlar da değildir...en bilinen örnek...erkekler iş, eş, çocuk, ev , araba,....vs sahibi olduktan sonra bayanlara bir türlü doyamazlar...Eşlerini aldatırlar...neden?....ya da sevgilisi olanlar ...doyamazlar bir türlü...acaba bir diğer katta ne var şeklinde.:wiinkk: ..hatta bunun 5. kat gibi bir sonu da yoktur...Zaten çıkış kapısını bulmak isteyen kim....
Bu durum bayanlar için aldatma olarak çıkmaz karşımıza aradaki fark da budur...sanırım...alışveriş olarak çıkar, kuaför olarak çıkar da çıkar...vs vs vs....noktalı virgül...sitemizin diğer bayan arkadaşlarına teslim

hadi kızlar....eğlenelim biraz....

:cherry:

Not: alınmaca yok...madem böyle topic açtınız başa gelen çekilir...gusel arkadaşlarım...:mrgreen:

Dünyadaki kadın yüzdesinin %61 i erkeklere bağlı olarak ekonomik yaşantılarını sürdürmektedirler. Buna oranla aldatan kadın yüzdesi ise evli bayanlarda %45 lere ulaşmaktadır. Bunlar alışverin ve benzeri şeylerle değil karşı cinsi kullanarak yapılan aldatmalardır. Erkeklerde ise bu oran son yıllarda kadınların oranlamalarından daha düşüktür.

Pazarlama psikolojisinden bahsetmişsin! Bayanlara hitap eden alışveriş materyalleri olmasa erkeklerin aç ve işsiz kalacağını söylemişsin ki bunu neye dayanarak söylediğini anlamış değilim. Pek çok kadın kendi ekonomik özgürlüğünü kazandıktan sonra bile halen eşinin parasıyla alışverişlerini yaparlar ve genelde bu alışverişler küçük şeylerdir. Kadınlar için cilt bakım ürünleri üretilir ve bu yoldan çıkarak erkekler içinde artık üretilmektedir. Saç boyaları olsun, parfümler olsun bunlarda erkekler için üretilmekte ve revaşta olan ürünlerdir. Ama bir gerçekte var ki motorlu araç sanayii erkeklere hitap etmektedir ve o sanayinin durması demek; petrol satışlarının 0 a inmesi ve araç satışlarınında yok olması demektir. Düşünsene kaç kadın aç işsin ve zor durumda kalır! Bir kozmetik ürününden örnek vereyim "ruj" kaliteli bir rujun fiyatı 50 YTL olsun ama en kötü araba 15.000 YTL sen düşün artık.

Bir başka açıdan yaklaşacak olursak! Erkekler kadınlara oranla irade zayıflığı yaşadıkları için bir güel göze veya güzel bir vücüda eşini aldatabilir ama kadınlarda bu farklılıklar gösterir. Bir kadın eşini cinsel açıdan aldatmasa bile duygusal açıdan kolaylıkla aldatabilmektedir ki bu ihanetin en büyüğüdür. İşte aramızdaki fark nedir biliyor musun? Kadınlar kedi gibidir, erkekler ise at gibidir! Hayvanları biraz tanıyanlar ne demek istediğimi anlarlar sanırım. NOKTALI VİRGÜL; bu site hiçbir zaman kadınlara veya erkeklere teslim edilmemiştir ve erkekler her zaman "aramızda bayan üyelerede yer var" demişlerdir. Siz ise bir fırsat bulduğunuz zaman yukarıdaki satırları sarfetmekten kendinizi alamıyorsunuz işte aradaki bir diğer farkta budur sanırım.

Ayrıca parfüm ve deodorant patlamalarıda siz kadınlar yüzünden ortaya çıkmıştır! Alın elinize iğneyi ipliği kapatın ozon tabakasında açtığınız o koca deliği! Çok başarılısınız ya onuda becerirsiniz.

Not: Alınmaca yok. Madem böyle bir topic de yazı yazdın başa gelen çekilir, güzel arkadaşlarım :mrgreen: ...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Şimdi tamam her konuda haklı olabilirsiniz.
Bayanlar da erkekler de,,ama bi hatamız var ve buna ben de dahilim genelleme yapıoruz.
Ben hiç bir zaman babamdan bile hiç birşey istemedim.
Kaç yaşına geldim telefon bile aldırmadım ona,,çalışıp ben alıcam dedim.
Bilmiorum belki ben biraz aşırı feministim ama asla bu konularda taviz vermeyi
hiç bir erkeğe hiç bir zaman ((buna babamda dahil)) taviz vermeyi düşünmüorum.
Ayrıca şu an da motosiklet almayı planlıorum (bunu bana yakın olanlar zaten bilio)
babamın bile yardımcı olmasını istemiorum,,olmayacak taa!!!!!
Siz ne derseniz deyin ben kadınların ezildiği bu toplumda maalesef ki çoğu zaman yaşamak istemiorum.
+ parantez aramızda bayan üyelere yer veririz gibi bi kelime kullanmışsın
Ben kenanın sitesinde arkadaşlarıma size de yer var dersem bu kadar saçma olur işte
Aslında tüm problem de bu zaten herşei sahiplenme güdüsü ruhunuza işlemiş
Ama ömrüm boyu size boyun eğmeyeceğim
Bu da andımdırrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
ah be, bir fırlama espri yazarın yazdığı yazı nelere kâdir görüyor musunuz?:)

kimse erkekler çok aldatır, kadınlar yapmaz. onlar budur, biz şuyuz demesin boşuna. her cins farklı renk ve modelde bunu hepimiz biliyoruz.:silent: tamam biraz ağır bir benzetme oldu ama öyle işte. motorlar(tekerlekli olanlar tabii ki:p ) gibi, arabalar gibi, herhangi bir marketin herhangi bir rafında bulabileceğiniz herhangi bir ürün gibi.:wiinkk:
biz erkekler, evet aldatıyoruz.:cyclopsan kim diyebilir ki erkekler aldatmaz, doyumludur diye? bu aynı erkekler ağlamaz gibi bir yalan olur. peki kim diyebilir ki kadınlar aldatmaz, doyumludur diye? erkekler bu konuda özellikle bu konuda biraz safızdır, marifet olarak gördüğümüz için dilimizin bağı her yerde çözülür anlatıveririz o gece neler neler olduğunu. kadınlar bu konuda biraz daha kurnazdır, söylemezler, belli de etmezler.
erkekler yalancıdır, hem de iyi yalancıdır. bakmayın milletin "erkekler yalan söyleyemez" söylemlerine. zorda kalınca öyle yalanlar söyleyebilirler ki en babalarından... her adım ince ince planlandığı için bir süre sonra kendisi bile inanabilir.walla! kadınlar? onlar da farklı değil be!:bounce:

sonra ispatlanmış gerçekler var, hani beyinlerin farklı çalışması vs. hakkında. nasıl bekleyebilirsin ki iki zamanlı motorun dört zamanlıyı anlamasını? mesela yani. :mrgreen:

bu arada genelleyerek konuşmak, istisnai durumların ortadan kaldırılması amacıyla kullanılamaz :) :pr:

hala erkekler kadınlardan daha kötüdür, aldatır diyen varsa özelden ya da msn'den gelsin de ona yaşanmış güzide bir olay anlatayım.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst