- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
Bende bir ara dövmeye çok meraklanmıştım. O dönemde iki sezon Fethiye'de Resepsiyonda çalışmıştım. İngiliz bir teyze geldi havuza bir indi sanırsın dövmüşler heryeri morarmış gibi beliki gencliğinde yaptırmış sonra kilo almış birde üzerine sarkınca camur gibi olmuş :queen: o zaman vazgectim :mrgreen:
Bir kaç senin tarzını dışında ama seversin belki sen beliki kola istiyorsun
Alttaki linktede farklı alternatifler var.
Link
İş hayatımda genelde takım giydiğim için ben dövmelerimin kolda boyundan cıkmış şekilde gözükmesini istemezdim. Tercih meselesi.
Bir kaç senin tarzını dışında ama seversin belki sen beliki kola istiyorsun
Alttaki linktede farklı alternatifler var.
Link
İş hayatımda genelde takım giydiğim için ben dövmelerimin kolda boyundan cıkmış şekilde gözükmesini istemezdim. Tercih meselesi.