Dovizi Hatirlamak

Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
sen yine döktürmüşsün de ben hala sevmiyorum şu ekonomi zımbırtısını.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu memleketin başına geçsem
kesinlikle batarız:p
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
crato' Alıntı:
sen yine döktürmüşsün de ben hala sevmiyorum şu ekonomi zımbırtısını.
Kocum sankı ben bayılıyorum yanı:) aldın mı motoru tamırden yarın aksam goruselım
selamlar
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bizim bölümdeki hocaların konuşmalarına bakılırsa 2007 başı çok fena olacak. Cari açık, cumhurbaşkanlığı seçimi, genel seçimler, AB İlerleme Raporu, petrol fiyatlarının artması, ABD Merkez Bankası politikaları birleşince aksiyon olacak diyorlar; "IMF'yi gönderelim" lafları ve RTE'nin saçma sapan çıkışları da ekonomiye iyice tuz biber ekecek gibi... Murat abi yine (görece) iyimser yaklaşmış.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Khutuck' Alıntı:
Bizim bölümdeki hocaların konuşmalarına bakılırsa 2007 başı çok fena olacak. Cari açık, cumhurbaşkanlığı seçimi, genel seçimler, AB İlerleme Raporu, petrol fiyatlarının artması, ABD Merkez Bankası politikaları birleşince aksiyon olacak diyorlar; "IMF'yi gönderelim" lafları ve RTE'nin saçma sapan çıkışları da ekonomiye iyice tuz biber ekecek gibi... Murat abi yine (görece) iyimser yaklaşmış.

Iyımserlıkten kastım su.... dovız sımdı yukselmezse 2007 de o dedıgın krız olur.. yukselırde oralarda kalırsa sıstem kendını adam eder..
selamlar
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Döviz şimdi yükselirse de ani bir kriz yerine kademeli olarak resesyon olur, iki ucu pis değnek...

Nefret ediom makroekonomiden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst