Dostlar,la Kiz Kulesine Karşi Gece Keyfimiz

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
04,09,2006 üsküdar kız kulesi buluşmamız gerçekten güzel bir akşamdı kız kulesine karşı salam bir sohbet ard arda salam espiriler ve sicak dostların bir birini bir hafta ardan sonra kaynaşmaları biz bunu hep yapalım

soldan sağa eray,gazoz ,endurocu58 yani ben ,tek teker Tarık,soykan,ve karpedyem 34 serhan ,resmi çeken deli tosun hepinize teşekürler

buluşma anı gazoz ve eray bizleri bekliyor kız kulesinin tam karşısında


sevgili soykan taa Çanakkale den geldi bizleri kırmadı buradan kendisine sıcak doslugundan dolayı teşekürler mi sunuyorum


ve soykan kardeşimiz şöyle Üsküdar kız kulesine karşı bir resmi


ve ben

saat 12,30 oldu hazırlık başlıyor biz gazozda kalacaz veda laşıp yola koyuluyoruz



ve gazoz köprüde uyuyarak geçiyor buradan kendisine de teşekür ederim gerçeten güzel bir gece geçirdik en kısa zamanda tekrarlıyalım
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
sizmmi bizmi yok usta yapacaksak berber )))) saygilar

anlamıyorum biz kütahya ile tek vücut olmak için 90km. yol alıyoruz onlar bize biz onlara sık sık gidiyoruz siz istanbulda bin parçaya ayrılıyorsunuz iş durumundan katılamayıp sonrasında yapılan gezileri anlarım ama keyifi gruplaşmalar oluyor anlam veremiyorum
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
anlamıyorum biz kütahya ile tek vücut olmak için 90km. yol alıyoruz onlar bize biz onlara sık sık gidiyoruz siz istanbulda bin parçaya ayrılıyorsunuz iş durumundan katılamayıp sonrasında yapılan gezileri anlarım ama keyifi gruplaşmalar oluyor anlam veremiyorum
sevgili kütahyalı arkadaşim istanbul okadar degişik memleketkı ben bir çok ildeki motorcu arkadaşlarla oturdum sohbet ettim fakat hiç bir il ist benzemiyor ist bu konuda malesef kopuk ama her zaman degil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst