- Katılım
- 6 Tem 2005
- Mesajlar
- 227
- Konu Yazar
- #1
04,09,2006 üsküdar kız kulesi buluşmamız gerçekten güzel bir akşamdı kız kulesine karşı salam bir sohbet ard arda salam espiriler ve sicak dostların bir birini bir hafta ardan sonra kaynaşmaları biz bunu hep yapalım

soldan sağa eray,gazoz ,endurocu58 yani ben ,tek teker Tarık,soykan,ve karpedyem 34 serhan ,resmi çeken deli tosun hepinize teşekürler

buluşma anı gazoz ve eray bizleri bekliyor kız kulesinin tam karşısında


sevgili soykan taa Çanakkale den geldi bizleri kırmadı buradan kendisine sıcak doslugundan dolayı teşekürler mi sunuyorum


ve soykan kardeşimiz şöyle Üsküdar kız kulesine karşı bir resmi


ve ben

saat 12,30 oldu hazırlık başlıyor biz gazozda kalacaz veda laşıp yola koyuluyoruz



ve gazoz köprüde uyuyarak geçiyor buradan kendisine de teşekür ederim gerçeten güzel bir gece geçirdik en kısa zamanda tekrarlıyalım


soldan sağa eray,gazoz ,endurocu58 yani ben ,tek teker Tarık,soykan,ve karpedyem 34 serhan ,resmi çeken deli tosun hepinize teşekürler

buluşma anı gazoz ve eray bizleri bekliyor kız kulesinin tam karşısında


sevgili soykan taa Çanakkale den geldi bizleri kırmadı buradan kendisine sıcak doslugundan dolayı teşekürler mi sunuyorum


ve soykan kardeşimiz şöyle Üsküdar kız kulesine karşı bir resmi


ve ben

saat 12,30 oldu hazırlık başlıyor biz gazozda kalacaz veda laşıp yola koyuluyoruz



ve gazoz köprüde uyuyarak geçiyor buradan kendisine de teşekür ederim gerçeten güzel bir gece geçirdik en kısa zamanda tekrarlıyalım
