- Katılım
- 4 Tem 2009
- Mesajlar
- 311
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
Bu videomda motosikletime dörtlü sinyal flaşör uygulamasını nasıl yaptığımı tüm detaylarıyla anlatarak sizlere paylaşmak istedim.
Uygulamaya Ait Video: https://youtu.be/jzE5znOCfVE
Ürüne ait link: https://urun.n11.com/modifiye-urunler/motosiklet-acma-kapama-dugmesi-devre-kesici-kumanda-switch-P236566540
Hazır dörtlü düğmeleri kullanılarak yapılabilirdi ama motosikletim üzerinde biryerleri kesip delmemek için gidona montajlanan bu düğmeden kullandım ve videoda ki gibi işlemden geçirerek kullanmayı tercih ettim.
Kullandığım diyotlar ise 1N5408 'dir.
Motosiklet Bajaj Pulsar 200NS 'dir.
Saygılarımla, iyi seyirler.
Diğer Motosiklet Uygulamaları videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?list=PLG_oGVWGe0lAToT4pOnFeer8wv3WJRxOg
Bu videomda motosikletime dörtlü sinyal flaşör uygulamasını nasıl yaptığımı tüm detaylarıyla anlatarak sizlere paylaşmak istedim.
Uygulamaya Ait Video: https://youtu.be/jzE5znOCfVE
Ürüne ait link: https://urun.n11.com/modifiye-urunler/motosiklet-acma-kapama-dugmesi-devre-kesici-kumanda-switch-P236566540
Hazır dörtlü düğmeleri kullanılarak yapılabilirdi ama motosikletim üzerinde biryerleri kesip delmemek için gidona montajlanan bu düğmeden kullandım ve videoda ki gibi işlemden geçirerek kullanmayı tercih ettim.
Kullandığım diyotlar ise 1N5408 'dir.
Motosiklet Bajaj Pulsar 200NS 'dir.
Saygılarımla, iyi seyirler.
Diğer Motosiklet Uygulamaları videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?list=PLG_oGVWGe0lAToT4pOnFeer8wv3WJRxOg