Dörtlü Sinyal Flaşör Uygulaması Nasıl Yapılır? - Video'lu

Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Merhabalar,

Bu videomda motosikletime dörtlü sinyal flaşör uygulamasını nasıl yaptığımı tüm detaylarıyla anlatarak sizlere paylaşmak istedim.

Uygulamaya Ait Video: https://youtu.be/jzE5znOCfVE

Ürüne ait link: https://urun.n11.com/modifiye-urunler/motosiklet-acma-kapama-dugmesi-devre-kesici-kumanda-switch-P236566540

Hazır dörtlü düğmeleri kullanılarak yapılabilirdi ama motosikletim üzerinde biryerleri kesip delmemek için gidona montajlanan bu düğmeden kullandım ve videoda ki gibi işlemden geçirerek kullanmayı tercih ettim.

Kullandığım diyotlar ise 1N5408 'dir.

Motosiklet Bajaj Pulsar 200NS 'dir.

Saygılarımla, iyi seyirler.

Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?list=PLG_oGVWGe0lAToT4pOnFeer8wv3WJRxOg
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
süper olmuş valla tam aradığım netlikte anlatmışsın emeğine sağlık zamanında deneyip de araya diyot konduğunu bilmediğim için sinyal vermeden yanmıyordu benimkiler
 
Katılım
9 Ara 2020
Mesajlar
3
Merhaba yuki 150 gold fox dijital km saati calismiyor ne yapabilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

Ve son olarak gostergede sadece uzun isigi ve sag sinyal isigi yaniyor baska hicbirsey calismiyor sigorta atmis olabilirmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst