- Konu Yazar
- #1
yardimci olursaniz sevinirim,satici motorunun japon mali oldugunu söylüyor,acaba dogrumu yada bu motor alinirmi gercekten
acemiyim.fiati 2575 ytl
hm kimsenin bilgisi yok galiba,eger yazan olursa sevinirim bu aralar almayi düsünüyorumda....
hm kimsenin bilgisi yok galiba,eger yazan olursa sevinirim bu aralar almayi düsünüyorumda....
Son düzenleme: