- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
En son Pizza Hut'da kuryelik yaptım 8 saat 850 TL civarı olması gerekirken 10 saat çalıştım 850 lirayı zor alabildim! Alamadım hatta.. Şu an Domino's şubesine bakacağım, o bölgeyi biliyorum ve çok kısa mesafelere yolluyor istisnalar hariç. Genelde 45 dk diyor servis süresi. Malum havalar da soğudu. İnternetten sadece 2 dakika gözüme çarparsa bakıyorum ilanlara, Beşiktaşa falan inip aramadım. Not: Beşiktaş paket servis ilanı görenler varsa konuya yazsın.
Domino's düşünüyorum arkadaşlar, son durum nedir? Kaç saat çalışıyorsunuz, maaşlar nedir? Angarya işler olarak orada da sanırım kutu katlama, çöp atma vs herşeyi yapıyoruz..
Anlatırsanız sevinirim.. Hakkım yendiği için Pizza Hut'dan çıktım ben, tekrar işe girmem gerek..
---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
Çalışan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
En son Pizza Hut'da kuryelik yaptım 8 saat 850 TL civarı olması gerekirken 10 saat çalıştım 850 lirayı zor alabildim! Alamadım hatta.. Şu an Domino's şubesine bakacağım, o bölgeyi biliyorum ve çok kısa mesafelere yolluyor istisnalar hariç. Genelde 45 dk diyor servis süresi. Malum havalar da soğudu. İnternetten sadece 2 dakika gözüme çarparsa bakıyorum ilanlara, Beşiktaşa falan inip aramadım. Not: Beşiktaş paket servis ilanı görenler varsa konuya yazsın.
Domino's düşünüyorum arkadaşlar, son durum nedir? Kaç saat çalışıyorsunuz, maaşlar nedir? Angarya işler olarak orada da sanırım kutu katlama, çöp atma vs herşeyi yapıyoruz..
---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
Çalışan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
