Domi 250 d alayım mı?

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Cbf150'den sıkıldım, tarz değişikliği yapmak istiyorum. Sizce domi 250 alayım mı? Me dersiniz?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,534
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yapıştır, al, acıma paraya ama insanlar cc arttırmanın olumsuz yönlerini sadece işletme gideri olarak görür. Bence cc yükseltmeye başladın mı maddi imkanlar ölçüsünde bu işin sonu yok hep daha kuvvetlisini almak istiyorsun. Sırasıyla çift silindir daha yüksek cc - daha da yüksek cc ama 4 silindir şeklinde hep daha kuvvetlisini merak ediyor insan. Velhasıl kelam al Domi'yi ve farklı bir başlangıç yap.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Al diyecektim ama 180kg ağırlığı görünce biraz tereddüt ettim, apache rtr 200 ve bugün ziyaret ettiğim Hero Motor fabrikasında yakından incelediğim Hero X pulse alternatif olabilir mi bilemiyorum.
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Dominar 250 gücüne göre ağır bir makina yalnız bence yorumları mutlaka incele almadan önce. Dominar 400 ile aynı nerdeyse ağırlığı.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Güzel yorumlariniz icin teşekkür ederim. Bugün makinayi deneme imkanim oldu. Açıkçası beğendim. Enflasyon yüksek olduğu için bugün almazsam yarın hiç alamam düşüncesi mevcut. Bu yüzden sanırım alacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

Yapıştır, al, acıma paraya ama insanlar cc arttırmanın olumsuz yönlerini sadece işletme gideri olarak görür. Bence cc yükseltmeye başladın mı maddi imkanlar ölçüsünde bu işin sonu yok hep daha kuvvetlisini almak istiyorsun. Sırasıyla çift silindir daha yüksek cc - daha da yüksek cc ama 4 silindir şeklinde hep daha kuvvetlisini merak ediyor insan. Velhasıl kelam al Domi'yi ve farklı bir başlangıç yap.

Abi inan ki içimde yüksek cc hevesi yok. Sakin sürmeyi çok seviyorum. Sadece ihtiyaç olduğu zaman gaz açmak ve 150'ye kadar çıkmak kâfi benim için.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,534
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Güzel yorumlariniz icin teşekkür ederim. Bugün makinayi deneme imkanim oldu. Açıkçası beğendim. Enflasyon yüksek olduğu için bugün almazsam yarın hiç alamam düşüncesi mevcut. Bu yüzden sanırım alacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------



Abi inan ki içimde yüksek cc hevesi yok. Sakin sürmeyi çok seviyorum. Sadece ihtiyaç olduğu zaman gaz açmak ve 150'ye kadar çıkmak kâfi benim için.

150 km hıza ulaşmak problem değil de o hıza 11000 devirde ulaşmak başka, 9000 devirde ulaşmak başka, 7000 devirde ulaşabilmek başka. Hevesin olmasa da sağlıklı ve güzel sürdükçe o heves oluşacaktır.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
150 km hıza ulaşmak problem değil de o hıza 11000 devirde ulaşmak başka, 9000 devirde ulaşmak başka, 7000 devirde ulaşabilmek başka. Hevesin olmasa da sağlıklı ve güzel sürdükçe o heves oluşacaktır.

Eyvallah kaanım. En güzel sürüş düşük devirde 90-110 aralığı bence. İcab edince ve yeri gelince 180'lere kadar çıkmak lüzumu hissediyor insan ancak sürekli 180 ile gitmek yorar insanı. Tat alamazsın.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
180 KG ağırlığı var. Falandı filandı 200 olur.
Aynı sebepten ötürü İnazuma almaktan vazgeçmiştim.
Sürekli şehir içi kullanım olacaksa zor olabilir.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
+36 BİN LERA DAHA VARSA BAJAJ DONUMOR 400 DAHA UYGUN GİBİ

Bajaj-Dominar-250-vs-Dominar-400.jpg
 
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
214
Ben birkaç kere kullanma imkanı buldum güzel motor imkan varsa alınabilir.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
180 KG ağırlığı var. Falandı filandı 200 olur.
Aynı sebepten ötürü İnazuma almaktan vazgeçmiştim.
Sürekli şehir içi kullanım olacaksa zor olabilir.

Genelde şehir içi olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------


Tablo şahane imiş teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

Ben birkaç kere kullanma imkanı buldum güzel motor imkan varsa alınabilir.

Eyvallah teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst