doktor bune?_

Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
bilemediniz
sürücü binmeden önce demleniyor öle biniyor. bindikten sonrada hortumu takıyor. galiba. rüzgarla falan olacak iş değil:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
okan olm sana dedik o kadar alalım bööle bi tane diye... acaipte karizma olur ha.. yaratık gibim.. :queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
farklı olacak diye iyicene abartılmış bir model bu. bunu kullanmak sanki bana hamallık gibi gelicekmiş gibi geliyo. ilginç olan husus da motor büyük depo küçük seri üretimdeki motorlardan bir çok parçası eksik ama sanki fazlaymış gibi maliyet çıkıyor. Düzgün yapın şunu kardeşim insan bincek bunlara :queen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
zevksiz bir abarti, bunun yaptiran adamin karisini da görmek isterdim dogrusu :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
motor değil bu, chopper... (pulp fiction'dan bir replik)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ülen bunlara o kadar para vereceğinize gidin alın birer hayabusa da motosiklet görsün gözünüz ne bbu bea
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
olay budur be kardeşım ferrarıyla yan yana koysalar bunla foto çekerım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst