Dökme Grenaj

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Konu hakkında çok konu açılmış ama hepsi eski.
Çevresinde grenaj işiyle uğraşan MT üyeleri yardımcı olursa sevinirim. 2000 Model 600 F grenajı lazım. Kim döker, kim satar bilen duyan :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bende var ama vermem..banane banane!!!!:pl::pl::queen:

ebaya bi bak istersen..bi ara bi arkadaşa lazım olmuştu.250 dolara tam takım satılıyordu...dökmeden çok daha ucuza ve uğraşmasız olur...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
erdemim bahsettiğin kasa bizim f4i modelleri ile neredeyse aynı şasesinden grenajına kadar
tek farkı karbüratörlü olması ve kafa grenajı ve doayısı ile farın farklı olması

aradığın parça hangisi ?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Samet abi, sen teker aramaya devam etsene, niye benle meşgul oluyosun :p

İlkay sağ grenaj, ön çamurluk. Hatta uygun olursa kuyruk hariç sağ sol ve kafa grenajı.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
he bu arada

isterseniz 2001-2006 arası kafa grenajıda takabilirsiniz
nasıl olsa geri kalan grenajlar aynı tümüyle sanırım kafa demirleride aynı yanlışım yoksa (=
ama size farda gerekecek o zaman


ne o 600f mi aldın bakiyim sen ? öyle sessiz sedasız duruyosun uzun zamandır
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yok SLR 650 duruyor, belki bir çılgınlık yapabilirim ama :) Önce fiyat araştırması yapalım dedim.
2001 grenajı için dediğin gibi far da lazım, masraf artar :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
20 dolar kardasın işte fenamı???:joker:

kargosu neymiş ve tam takımmıymış???
dökme olsa kaça yaptırabileceksin ve tam ölçüde olacağından yerine cuk oturacağından eminmisin??

istersen bendekileri 4 çıkma lastiğe veririm sana???:pl::p:joker:

Dökme olsa kaça yaptırabileceğimi bilsem neden konu açayım abi? Bilmiyoruz ki soruyoruz, soruyoruz ki bilmiyoruz :) Tekerleri mezit'e yolla, ikisiyle motor yapar kendine, geri kalan ikisiylede yaz geldi denize girer :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Boy beceriyordu o isleri.
Ama uzun zamandir foruma ugramiyor.
Gerci bir yolu var.
Sen CBR1000RR bes para etmez diye bir topic ac.
Biz de girip goy goy yapalim.
Hemen gelir
:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Boy beceriyordu o isleri.
Ama uzun zamandir foruma ugramiyor.
Gerci bir yolu var.
Sen CBR1000RR bes para etmez diye bir topic ac.
Biz de girip goy goy yapalim.
Hemen gelir
:)

Abi forumda ararken bende onun yazdığı konulara çok baktım da, dediğin gibi uğramıyor artık. Olmadı senin taktiği deneriz :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Boy'un grenaj yaptırdığı yerin adı dilimin ucunda ama aklıma gelmiyor, Görkem de biliyordu aslında yeri... Uğrayınca yazar zaten, fiyat, ayrıntı...vb alınır en azından.

[ek]Şimdi kısa bir araştırma yapınca boy'un grenajlarını kendi döktüğü gibi bilgilere ve hatta yapılışı hakkında yazılarına rastladım da ben hala konuyla ilgili bir yerin adı geçiyormuş, o ad da çok tanıdıkmış gibi hissediyorum...[/ek]
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Boy'un grenaj yaptırdığı yerin adı dilimin ucunda ama aklıma gelmiyor, Görkem de biliyordu aslında yeri... Uğrayınca yazar zaten, fiyat, ayrıntı...vb alınır en azından.

Dilindeki baklayı çıkarmak için ne istiyorsun açık söyle :p
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
valla yardımcı olur mu bilmiyorum, ama direk şu firma geldi aklıma: http://www.grenaj.net/

e-baydan alacağın şeyin kalitesinden emin olduktan sonra al bence... çinli bir motorun grenajları gibi 2 senede dökülüvermesin...

bu arada fatih kılıçlı'da parça çok, ona baktın mı?
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bir tur veririsin artık yeni grenajlı motorunla...:mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu arada,
karenaj gibi muzikli bir kelimemiz var, onu kullanalim.
Grenaj degil.
O baska bisey.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu arada,
karenaj gibi muzikli bir kelimemiz var, onu kullanalim.
Grenaj degil.
O baska bisey.
Abi biliyoruz da, google da bile aratinca bisiy cikmiyo :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

valla yardımcı olur mu bilmiyorum, ama direk şu firma geldi aklıma: http://www.grenaj.net/

e-baydan alacağın şeyin kalitesinden emin olduktan sonra al bence... çinli bir motorun grenajları gibi 2 senede dökülüvermesin...

bu arada fatih kılıçlı'da parça çok, ona baktın mı?

Saol ozgur, fatih kilicli da kesin vardir biliyorum, ama grenaj olunca cok para istiyorlar niyeyse :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst