bende var ama vermem..banane banane!!!!l:
l::queen:
ebaya bi bak istersen..bi ara bi arkadaşa lazım olmuştu.250 dolara tam takım satılıyordu...dökmeden çok daha ucuza ve uğraşmasız olur...
Yalan söylüyorsuunnnnn
http://www.ebay.com/sch/i.html?Part...ssories&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m1539
229.99 $![]()
20 dolar kardasın işte fenamı???:joker:
kargosu neymiş ve tam takımmıymış???
dökme olsa kaça yaptırabileceksin ve tam ölçüde olacağından yerine cuk oturacağından eminmisin??
istersen bendekileri 4 çıkma lastiğe veririm sana???l:
:joker:
Boy beceriyordu o isleri.
Ama uzun zamandir foruma ugramiyor.
Gerci bir yolu var.
Sen CBR1000RR bes para etmez diye bir topic ac.
Biz de girip goy goy yapalim.
Hemen gelir
![]()
Boy'un grenaj yaptırdığı yerin adı dilimin ucunda ama aklıma gelmiyor, Görkem de biliyordu aslında yeri... Uğrayınca yazar zaten, fiyat, ayrıntı...vb alınır en azından.
Abi biliyoruz da, google da bile aratinca bisiy cikmiyoBu arada,
karenaj gibi muzikli bir kelimemiz var, onu kullanalim.
Grenaj degil.
O baska bisey.
valla yardımcı olur mu bilmiyorum, ama direk şu firma geldi aklıma: http://www.grenaj.net/
e-baydan alacağın şeyin kalitesinden emin olduktan sonra al bence... çinli bir motorun grenajları gibi 2 senede dökülüvermesin...
bu arada fatih kılıçlı'da parça çok, ona baktın mı?