Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Eee gelseydin sen de, senin de resimlerini çekerdik...evet resimler süper murat baktırdın kıskandırdın oldumu
Abi senin motorun alarmı öttü ya uzun uzun, işte o zamanMehmet bunu ne zaman çektiniz ya
evet bu işin patenti bana ait
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara..
Bu arada mehmet masaüstündeki resim eskidi rengi soldu yenileri lazım:mrgreen:
eee normal motorla herkes yolda durur ihtiyar muhim olan öyle motoru surebilmek![]()