Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
boy , mehmet, kutlama tarihinize göre geç kalmış bir tebrik olacak ama , asıl d.günü tarhine bakarak bu gün tebrik etmekde uygun olacak sanırım,
:rendeer:nice mutlu yıllara.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
evet bu işin patenti bana ait:p
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara..
Bu arada mehmet masaüstündeki resim eskidi rengi soldu yenileri lazım:mrgreen:

Artık gençlerin önünü açmak gerek ... değil mi mehmet abi... :mrgreen:

1000rrwr1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
@ozrace

Yok yaaa CERRAHI'nin motor yürümüyor. Bir gidip geldim motor yolda durmuyordu. Amortisör ayarı yaptık sonradan.[/QUOTE]

CERRAHİ duymasın:cherry:
ama yardımlaşmak ve dayanışmamız çok süper bişey.sizin gibi abilerimiz olduğu sürece sırtımız yere gelmez.
eee normal motorla herkes yolda durur ihtiyar muhim olan öyle motoru surebilmek :)

haklısın.bende kullanabilirmiyim acaba:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst