Doğum Günün Kutlu olsun Khutuck

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Doğum Günün Kutlu Olsun..

Sevdiklerinle uzun bir ömür geçirmen dileğiyle....
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Saglik mutluluk ve basari dileklerimle.. Nice senelere :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
vayyy beeee. kütüğüm yeni yaşın hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullan:)
nice mutlu yıllara :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Mutlu yıllar sanaaaa,mutlu yıllar sanaaaaaa,mutlu yıllar,mutlu yıllar,mutlu yıllaaaaaar saaaanaaaaaaaa.

Demek yarı yaşımdasın?????:wiinkk:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Fırat Abi doğum günün kutlu olsun.2teker üzerinde kazasız, sorunsuz nice mutlu yıllar geçirmen dileğiyle.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah sana nice mutlu, huzurlu, hayırlı seneler dolu bir ömür nasip etsin :rendeer:
ilk tanıstıgımızda seni dövesim geliyordu ama artık seviyom be seni :)

( Adam dogun gunu gecesini o hatun senin bu hatun benimin kucagında gecirdigi icin tenezzul edip bilg basına bile oturmuyor :p )
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mutlu yıllar khutuck, yeni yaşın sana her şeyin en güzelini getirir umarım:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Fıratçığım doğum günün mübarek olsun canemm,nacizhane hediyem,kabul edersin umarım....



:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst