Doğum gününüz kutlu olsun, malum ha o ha sen.:mrgreen:
Nice senelere...:rendeer:
goğum gününüz kutlu olsun birlikte nice yıllar geçirirsiniz inş.
60 lı yaşlara geldiğinizde böle kırış kırış çirkin bişe olup çıktığınızda bile antalya sahilinde kol kola yürürsünüz inş.:rendeer:
nice birlikte yıllara....
bu arada nerelerdesin sen ya tubiş?