Doğum Günün Kutlu Olsun Aşkımmm (knkn07)

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Benim biricik sevgilimin doğum günü bugün. İyi doğmuş, iyi ki benim olmuş.. ::blushani
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Doğum gününüzü kutlar,birlikte nice mutlu yıllar dilerim sizlere....
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum gününüz kutlu olsun, malum ha o ha sen.:mrgreen:

Nice senelere...:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
dünyanın eb büyük aşıklarından birisin tubiş:)
umarum tüm ömrünüz beraber mutlu ve huzurlu geçer, yeni yaşında herşeyin en iisine sahib olması dileğiyle, okan a selamar:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice mutlu yılar sevdiklerinle sevdiginle (tubişle olmak kaydıyla ) ::151::::151::::151::
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
doğum günün kutlu olsun knkn07, Allah bozmasın birlikteliğinizi
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
nice birlikte yıllara....
bu arada nerelerdesin sen ya tubiş?
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
goğum gününüz kutlu olsun birlikte nice yıllar geçirirsiniz inş.
60 lı yaşlara geldiğinizde böle kırış kırış çirkin bişe olup çıktığınızda bile antalya sahilinde kol kola yürürsünüz inş. :p :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
nice birlikte yıllara....
bu arada nerelerdesin sen ya tubiş?

Bilmem ki nerdeyim, bende bilmiyorum.


Akşam okutucam yazdıklarınızı merak etmeyin. Cevap yazdıracağım zorla da olsa. :p Nedense, okuyor da yazmıyor bu çocuk.. :silent: Benim çok yazdığımdan heralde. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst