Doğum günün kutlu olsun hayatımın bal böcüğü,birlikte nice mutlu yıllar dilerim:rendeer: Seni sevdiğimi söylemişmiydimm:joker:::utangac:
Mutluluğun resmi...seni seviyorum bebişim..iyiki varsınn
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: