Doğum Günün Kutlu olsun ASKERİM forrap' ım

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Bugün çok sevdiğimiz arkadaşımız MT İZMİR' in Vazgeçilmezi Tuncer'imin Doğum günü..

En güzel Doğum günleri Bu şekilde Sağlıklı huzurlu geçsin insallah...

Az kaldı biraz daha sabır Tuncer'im.. Bu asker gitti geri gelecek :) Gelince güzel bir doğum günü partisi yaparız sana =)



Tekrar iyiki doğdun iyiki varsın SENİ SEVİYORUZ :rendeer::rendeer:

Tuncerimizi böyle uğurlamıştık daha güzel karşılayacaz inşallah :rendeer:

[GV]8662886268906209824[/GV]

murat073en8.jpg
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
nice mutlu saglikli yıllara tuncer..:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun Tuncer..nice yıllara..hayırlı tezkerelere..:)
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
kardeşim dogum günün mutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan gül yaptım konacak pencerene :)

üzledik...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
d.günün kutlu olsun tuncer,izmir seni özlemiş çabuk dön.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Canım arkadaşım benim.. Doğum günün kutlu olsun.. Sağlıklı,mutlu, huzurlu bir ömrün hayatında hep Tubiş'cik olsun.. :p Seni özlüyoruz... :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Doğum günün kutlu olsun Tuncer'im. Nice senelere. ::wish::

Askerlik ne zaman bitiyor senin? Ne kadar kaldı?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Doğum günün kutlu olsun tuncer. Sağlıklı ve mutlu nice yıllara:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Nice mutlu ve sağlıklı yıllar Tuncer..:rendeer:

Tezkereye az kaldı..
Sayılı gün tez gelir geçermiş...:cat:
Şunun surasında ne kaldı ki..:wiinkk:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Nice mutlu ve sağlıklı yıllar Tuncer..:rendeer:

Tezkereye az kaldı..
Sayılı gün tez gelir geçermiş...:cat:
Şunun surasında ne kaldı ki..:wiinkk:

Murat Abi öle deme yaw...Benim iki ay oldu geleli yapması söylemesinden daha zor valla millet daha dün gittin diyince huylanıyorum:queen::queen:

Forrabım gel yine şöyle toplanalım gezelim...Doğum günün kutlu olsun:rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
mutlu yıllar tuncer. yeni yaşında her şey gönlünce olsunn :rendeer: :rendeer::rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Nice saglikli, mutlu, basarili senelere :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst