Doğum Günü

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
sevgili rEnE teşekkür ederim,cakalazım siyede teşekkür ederim ayriyetten beni şımartıyorsunuz:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Nice mutlu yıllara.. :cat:
Bu arada doğum günü tarihini MT ye kayıt olurken doğru verdiyseniz(tabi mail adresinizide) MT den de kutlama mesajı gelmesi gerekiyordu(otomatik mesaj).
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
forrapım moderatörüm tarihleri doğru verdimde eski emailim yanlış kişilerin eline geçtiği için açamadım ve iptal oldu yenisini de yazdım ama sorun değil önemli olan iki teker mutluluğu
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Doğum günün kutlu olsun kardeşim. Nice doğum günlerine. Sağlık ve Mutluluk dileklerimle....İstanbuldan Sevgiler Adana'daki Tüm Motorcu Dostlarıma......Hakan:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abicim şahsım adına özür diler nice mutlu ve sağlıklı yıllara.....:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın....♥ ♥ ♥ :wiinkk:

♪ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ Doğumgünün kutlu olsun,mutlu ol senelerce ♪ ♪ ♫♪ ♪ ♫
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum bu arada yengenizde unutmadı sağ olsun o kutladı ama o ayrı MT ailesi ayrı dimi bizler ikiteker dostuyuz yolunuz farınız açık olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst