Doğum günü kutlu olsun 06bluedrager :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MUTLU YILLAR 06bluedragger

Son Aktivitesi: Bugün 08:08 AM

06bluedragger

İmza
hatırlamak sevmek kadar güzelse, unutulmak ölmek kadar acıdır..


:pale:

Ömrün Var Oldukça Unutulanlardan Olmaman Dileği İle Güsel Kardeşim :)

Ahanda Doğum Pastannn :queen: :p :mrgreen:





Ve Bugün Doğan Herkesss MUTLU YILLARRR :queen: :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllar yaşaman dileğiyle!!!!!!!!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla emin abi çok saol benim için topic acmişsın
ne diyeceğimi bilemiyorum zaten doğum günümü kutlayamadım:salut: mesaideydim mt ailesi olarak doğum günümü kutlamanız beni çok mutlu etti..:rendeer::wiinkk::cat:
ALLAH tan bi aksilik çıkmazsa bu akşam yorumlara cvp yazacam :cat:

emün abi sana sonsuz teşekkür ederim saygılar abicim..:rendeer::rendeer:

kerem BOLATASLAN..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum gününüz kutlu olsun, nice yıllara :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
rica ederim kardeşim ne demek, Allah nice sağlıklı, hayırlı ve huzurlu yılları görmeyi nasip etsin :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Doğum gününüz kutlu olsun,yeni yaşın sana sağlık, huzur ve mutluluk getirsin:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam mt ailesi

doğum günümü kutladığınız için sizlere sonsuz teşekkürü bir borç bilirim..

doğum günüm 25 şubat 1985

ne güzel pastada yaptırmışsınız valla ne dicem bilemiyorum

doğum günümü 3 - 5 senede bir imkanım olursa kutlarım

bu sene kutlayım dedim bu seferde havalimanında sevkiyatım vardı

yani mesaiye kalmak zorundaydım eve geldiğimde gece 01:00 civarıydı

bir iki lokma bişiyler atıştırdım yatıp zıbardım..

ne şanssız bi insanım doğum günümü dün evde kimse bilmiyomuş kutlayan olmadı bende yorgunlukla hemen yattım..

aksilik bu günde çok sevdiğim bi abimin evini taşıdık eve geldiğimde saat 23:20 filandı..

şimdi bu mesajdan sonra hemen yatıcam sabah işe gitcem..

sizlere tekrar teşekkür ederim 2 satır yazmanız beni çok mutlu etti..

nice mutlu senelere mt ailesi başınızın belası 24 yaşına bastı kiminize göre daha çocuğum kiminize göre abi ama en önemlisi sizleri çok seviyorum..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Nie mutlu ve sağlıklı senelere paşam..:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..Tekerin düz bassın..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst