Doğanın gizemli derinlikleriyle yaşamak çok güzel

Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
arvasi hocam sen işi biliyorsun varya :) eski kurtlardansin nerden buluyosun bu kadar guzel yerleri , artik yanina gelince puf noktalari soylersin

Paylasim icin tesekkurler
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
zamanındada çok gezmiştik o jawa' ların vede CZ' elerin olduğu dönemlerde o zaman teknoloji fotoğraf makinaları falan yoktu.hiç bir şeyi fotoğraflayamıyorduk.şimdi o birikimleri değerlendirip sizlerle paylaşıyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bi yazı...ellerine ve yüreğine sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst