DL650 V-Storm???

Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
310
Arkadaslar,

Tarttim arastirdim ve en sonunda bana en uygn motorun Suzuki DL 650 olduguna karar verdim.. Seceneklerim Fazer600 ve Transalp di...
Halen Transalp de olabilir dememe ragmen kısmetse DL650 alacagim...
Kullanan bilen varsa biraz fikir versin.. Amac cogunlukla sehir ici ama hafta sonlari ve tatillerde uzun yol.. toprak+asfalt.. zaten motor da dual purpose...
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
bende bu tarz bi motor almayı düşünüyorum. aslında fazer alacağım bile denebilir. senin bunlar arasından niye fazer'ı eleyip dl650 yi tercih ettiğini merak ettim doğrusu.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Tam benim arasında kaldığım 3 motor arasında kalmışsın. Fakat Fazer600 çok farklı diğer ikisinden. Dağ tepe de gezmek istiyorsan onu sil aklından. Diğer ikisi arasından da ben V-Strom seçerdim. Hakkında çok çok iyi şeyler duydum.
 
Katılım
11 Şub 2005
Mesajlar
2
Secim

Bende tam bu uçunun icinden secmeye karar verdim. Gerekceni anlatırsan bana cok yardımcı olursun.
Tessekkurler.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Arkadaşlar, Fazer diğer ikisinden çok farklı bir motor. Zaten türü "Sport Touring" olarak geçiyor. Ağır arazi şartları için uygun bir makina değil. Diğer ikisi Enduro tarzı motorlar ve her tür araziye gelir.
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
19
v strom çok ama çok keyifli bi motor herşeyden önce..oturuş pozisyonu,kullanım rahatlığı ile fazer ve transalp den çok üstün (fazer ve transalpı kullanmış,v stroma sahip biri olarak fikrimdir)

motoru ciddi güçlü ve motoru çok seri kılıyor...çok rahatlıkla hiç kesilmeden 200-210 km ye çıkabiliyor....oldukça etkileyici bi sesi var..eğer alırsan tünellerden geçerken eksozunun homurtusunu duyunca beni hatırlarsın :mrgreen: ancak motorun en zayıf yeri frenleri..biraz hissizler...ama normal kullanımda yeterliler...

arazi kabiliyet,i zayıf...altı alçak ...ancak istanbul yolları için birebir...

umarım yardımcı olabilmişimdir...
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
lion1354, fazer'ı önermemin sebebi iyi bir motor olması, zaten o kadar iyi olmasa bu kadar satmış olmazdı. Araziye ne kadar gelir bilemiyorum ama düzgün toprakta da bir sorun çıkaracağını sanmıyorum, v-strom benim favorimdir, fazer'ı objektif bakarak önermiştim. V-strom yerden çok yüksek olmayan, kullanımı kolay ve yumuşak, gövdesi de çok yüksek olmadığı için şehir içinde kullanırken zorluk çıkarmayan bir motor, gücü de yerinde yani uzun yolda da performansı tatmin edici.
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
öncelikle bende satılık bi fazer var :king:

uzun yolda ve şehir içinde Dl 1000 kullandım ve fazerle kıyaslarsam şehir içinde kullanımı boyutlarından dolayı daha zor. tabi 650 nin ağırlığı az olduğu için biraz daha kolay olabilir. suzuki kesinlikle daha konforlu bi makina zaten enduro ama bunun dezavantajı hızlı giderken yolu hissedememesi. tüm çift silindirliler gibi titreşimli bir motor. 650 yi bilmiyorum ama 1000 çok performanslı 2. viteste muazzam ivmeli.

V-stromdan inip fazere bindiğiniz zaman motor bir SS gibi geliyor. sesi, gaz yiyişi kıvraklığı bambaşka bir olay!

seçim yaparken en önemli unsur kullanım amacı. çoğunlukla şehir içinde kullanılacak haftasonları dağa taşa vuracaksanız V-Strom güzel bir tercih :thumleft: ama suzuki arazi kabiliyeti en zayıf endurolardan biri fazla da zorlamamak zalım :silent:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
310
danger0' Alıntı:
bende bu tarz bi motor almayı düşünüyorum. aslında fazer alacağım bile denebilir. senin bunlar arasından niye fazer'ı eleyip dl650 yi tercih ettiğini merak ettim doğrusu.

herkesin görüşü benim araştırmalarla aynı doğrultuda.. ben geçen hafta fazer kullandım ve hayran oldum ama ben tatillerde ve haftasonları yol yapmak, toprak yollarda da rahat rahat gitmek istiyorum.. Fazer toprak yollara uygun makina değil ama şehir içinde tabiri caizse yılan..
Hem şehirde bineyim ama haftasonu ve tatilde yola vurayım.. karadenize gidince de zorlamasın, araziye çıkıp hoplayacak halimde yok (olsa KTM alırdım) motoru = DL650 yani arkadaşlar... hala transalp'de de gözüm var ama hayırlısıysa DL650 alır benim elim...
hele benim motoru satayım da hayırlısıyla.. bu arada debriyajı da değiştirdim, chopper isteyen varsa haber verin.. sadece benzin alıp binilecek motor..bilginize..
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
47
FAZER/V-STROM

Bende yeni 2004 Transalpimi satip 2005 V-Strom 650 aldim. Vallahi esekten inip ata bindim gibi biseyler oldu! Acaip seri, ve sik bir makine. Goruntu Transalpin 'kurye' tipinden uzak ve yaris/enduro tipine yakin. Fazer'e gelince, biraz daha tecrube isteyen ve daga/tasa gelemeyen bir motor olarak Fazer 1000 yada VFR800 turundeki motoruda 2 sene icinde dusunmuyorum da degil dogrusu!! Kisacasi Japon oldugu surece verecegin karar en dogrusu olacaktir! Saglicalikla kal! :king:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
310
Re: FAZER/V-STROM

Tesekkurler (hepinize)
Karar netlesti.. DL650.. hayırlı olsun bakalım..
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
1
arkadaslar.... bende v-strom 650 almayi dusunuyorum... genelde sehir ici kullanim olacak...haftasonu da uzun yol yaparim herhalde ama tasa topraga pek girecegimi zannetmiyorum.... belli de olmaz ya....

aslinda gonlum uzun yillardir yamaha tdm 900 de de bu motor satilmiyor..

vstrom ilk motorum olacak, kolay kullanabilir miyim?

yorumlar icin simdiden tesekkurler,
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
47
augsburg, Evet, yegenimin satilik Fazeri var. 2003 model 19000km'de, kazasiz, ciziksiz, yuksek touring cam, motor koruma demiri, portbagaj demiri toplam 10800 YTL ister kendisi. ev tel: 0216 4860574, cep: 0542 4261097, kendisi bekar, yuni su anda arayabilirsiniz. :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Suzuki V-Strom kesinlikle honda transalp'e ve BMW F 650 ye kafa tutabilecek
bir motosiklet ! !
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
20
V-Strom'cular, size benim kızın birkaç resmi :) Ne öğrenmek istiyorsanız sorun, elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışayım.

Bunlar MotoGP'den:
P1010892.jpg

P1010878.jpg


Bunlar Karadeniz gezisinden:
060.jpg

170.jpg

010.jpg


Bunlar Kastamonu EC şenliğinden:
P1010384.jpg

P1010368.jpg

P1010425.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Wee-Strom motosikletin cidden çok güzel maaşallah :cat:
Bende ilerde bu tarz bir motosiklat almayı düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst