Dl-650 V-Strom & Kle650 Versys

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Daha önceki topik uygun açılmadığı için yeni başlık açmayı uygun gördüm. 650 cc, çift silindirli, enduro-touring klasmanında, injeksiyonlu, yeni teknolojiye sahip, rakip sayılabilecek motorlar.

SUZUKİ DL-650 V-STROM

51siy.jpg

62normalsurus.jpg

tbl_noticias_fichero_imagenes_8195.jpg


Motor
Tipi
4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, çift buji, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV

Sübaplar
4, silindir başına

Soğutma sistemi
Sıvı soğutmalı

Silindir hacmi
645 cm3

Çap
81,0 mm

Strok
62,6 mm

Sıkıştırma oranı
11,5 : 1

Maksimum güç
67 hp / 8800 dd

Maksimum tork
60 Nm / 6400 dd

Aktarma

Tipi
Zincirli

Şanzıman sıralaması
6-vites

Elektrik

Ateşleme tipi
Elektronik ateşleme (Transistörlü)

Çalıştırma sistemi
Elektrikli marş

Ölçüler ve kuru ağırlık

Toplam uzunluk
2290 mm

Toplam genişlik
840 mm

Toplam yükseklik
1390 - 1420 - 1450 mm (ön cam yüksekliği ayarlanabilir)

Aks arası mesafe
1555 mm

Zeminden yükseklik
165 mm

Sele yüksekliği
820 mm

Kuru ağırlık
194 kg (197 kg ABS'li)

Yakıt depo kapasitesi
22 Litre

Şasi

Ön süspansiyon
Yay ön yükleme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı

Arka süspansiyon
Eklem tip, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı

Ön fren
Çift disk, (ABS versiyonu da mevcut)

Arka fren
Disk (ABS versiyonu da mevcut)

Ön lastik ölçüsü
110/80-R19 M/C (59H) Tubeless

Arka lastik ölçüsü
150/70-R17 M/C (69H) Tubeless



KAWASAKİ KLE 650 VERSYS

07KLE650A_Styling_RF.jpg

07KLE650B_ORG_LS.jpg

07KLE650A_ORG_FA.jpg


MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,çift silindir

SİLİNDİR HACMİ : 649 cc

SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm

SIKIŞTIRMA ORANI : 10.6:1

SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap

MAKSİMUM GÜÇ/TORK : 64 PS/8.000 rpm / 61 N.m (6.2 Kgf.m)/6.800 rpm

KARBURATÖR : Enjeksiyon 38mm x2 (Keihin)

ATEŞLEME : Dijital TCBI

MARŞ SİSTEMİ : Elektrik

ŞANZIMAN : 6 - vites

ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik

KASTER / TRAIL : 25' / 108 mm

SÜSPANSİYON ÖN/ARKA : 41 mm teleskopik çatal / Ayarlanabilir Arka Amortisör

LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17

FREN ÖN / ARKA : Çift Disk 300 mm,çift piston kaliper / Tek Disk 220 mm,tek piston kaliper

TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 150 / 145 mm

BOYUTLAR UxGxY : 2125 x 840 x 1315 mm

AKS AÇIKLIĞI : 1415 mm

SELE YÜKSEKLİĞİ : 840 mm

YAKIT KAPASİTESİ : 19 Lt

KURU AĞIRLIK : 181 Kg

MENŞEİ : Japonya

Kullanan, bilgi sahibi olan kişilerin yorumlarını bekleriz
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
TA'ın elimizde sadece teknik verileri olması, ayrıca bir önceki topikte özellikle bu 2 modelin karşılaştırılma isteği sonucu, bu şekilde açtım. Yeni TA gelsin, onuda değerlendiririz.

Sv biraz ufak kalıyo Pınarcım. Büyük abilerinin arasında ezilmesin :)
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
suziki DL STROM tek geçerim abi kibar kaslı istanbul trafiğine uygun kaba değil aynı zamnada uzun yol motoru fuarda baktım çok beğendim önümde adamın biri geldi verdi kaporayı aldı bitane yaa bende öle baktım fotoraf çektim işde:salut:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
2004 DL 650 Vstrom sahıbıyım bu motorun olumlu yönlerinı sıralarsak

1. yakıt olayı (22 lt ile 450 km cıvarı)
2. sehır ıcı kolay kullanım
3. arazıde super performans
4. uzun yolda keyıflı bır surus
5. rahat yolcu selesı
6.yakışıklı bır makına :))

daha ne dıyım kı anlatılmaz yasanır

pınarcım burası safkanların topığı adresı karıstırdın galıba :)
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
37
sadece yeni transalp değil yeni F650 yi de katmak gerekir ama Kaiserin amacı farklı, deutschland deutschland über alles demek için açmış topiği:)


İşin şakası bir yana önceki topictede yazmıştım; v storm kaba ve eski ama kendini kanıtlamış bir motor, versys ise sınıfını bulamamış, Türkiye distribütörünün tarafından yanlış stratejileri yüzünden gerçek bir seçenek olamamış ancak modern, zevkli ve adı gibi çok yönlü bir motor. Bence teknik olarak bir handikapı endurodan çok naked gibi durmasıdır.


Ben F650 GS kullanıyorum ve gözüm versys te, vstorm benim için hiçbir zaman bir alternatif olmadı.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Pınarcım cc olarak değil, boyut olarak biraz ayak altında kalıyorsun malum :)

Bırakın binmeyi, henüz grenajına bile dokunamadığımız makinaları şu anda buraya koymanın bir anlamı yok bence.

Beni az çok tanıyanlar polemiğe girmediğimi, gayet objektif olduğumu bilirler. Volkan, bu üst cc karşılaştırması olsaydı R1200 Gs Dl 1000'den iyidir diye yorum alırdın benden. Selamlar,
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
vstorm un ne olduğu bile belli değil çok cirkin bi motor,koca kafalı bisey :) versys çok yakışıklı ve yenilikci duruyor
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
3. arazıde super performans

Hangi arazide :mrgreen: O süspansiyonlara sahipken arazi demeyin lütfen :p

Versys de V-Strom da; tam olarak enduro olarak sınıflandırılabilecek motorlar değil. Bir dönem benim de aklımda V-Strom vardı, hatta DL1000 alabilirdim ancak birtakım negatif özelliklere sahip olduğu için Caponord aldım. Versys ve DL bence aynı sınıf motorlar, tek fark grenaj yapısı.

Yukarıda bir arkadaş "F650GS kullanıyorum Versys alacağım" demiş. Alınca daha rahat duyarız hayıflanmalarını :cherry: Belki sevineceği tek nokta artık 2 silindiri olması olacaktır :)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Kesinlikle her ikisi de Enduro değil.Bu nedenle Transalp ve F 650 ile kıyas da edilemezler bence.Ama her ikisi de kendi sınıfında güzel motorlar tabii.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Tabii ki her ikisi de "Toprak yolda da gidebilen TOURING".(Arazi demiyorum buraya dikkat lütfen) Melez makinalar bunlar ve Enduro ile karıştırılmamalı. Ama illa ki seçim dersen ben DL derim.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
:)

Versys
maddi durumum elverdiği anda almayı düşünüyorum :)

2003/2004 model TA GS fiyatına 2007 Versys alınabilliyor...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
:)

değerlendirmeyi buna göre yaparsak haklısın ;)
bu durumda Türkiye de bulunan en iyi otomobiller
şahin doğan toros
2. elde en çok onlar prim yapıyor ...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Kawa antipatisimi başladı sende len?.... Nerde traktör var bizim pro orda.....:bounce::wiinkk:

Kawasaki'leri bizim Ankara MT'ye soracaksın :) Skull'un 3 yıl önce yaşadığı problemler hala devam ediyor, ne Z-Moto'da ne de Kawasaki'de bir değişiklik yok :) Kawasaki'nin yedek parça getirdiği zamana Aprilia yeni motor yapıyor :bounce:

:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst