- Katılım
- 7 Haz 2023
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar.
1080p / 30 fps kayıt yapıyorum fakat seste cızırtı ve patlamalar yapıyor. Yazarak tam ifade edemeyeceğim , örnek bir video ekliyorum.
Ne yapmam gerekiyor? Konu hakkında yardımınızı rica ediyorum.
Video ilk başladığı esnada belli oluyor.
drive.google.com
1080P/48 Fps moduna aldım bu şekilde çekim yaptığım da problem olmadi. 30 Fpste neden bunu yapıyor acaba?
1080p / 30 fps kayıt yapıyorum fakat seste cızırtı ve patlamalar yapıyor. Yazarak tam ifade edemeyeceğim , örnek bir video ekliyorum.
Ne yapmam gerekiyor? Konu hakkında yardımınızı rica ediyorum.
Video ilk başladığı esnada belli oluyor.
dji_export_20250428_015623_1745794583692_editor.mp4
drive.google.com
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
1080P/48 Fps moduna aldım bu şekilde çekim yaptığım da problem olmadi. 30 Fpste neden bunu yapıyor acaba?
Son düzenleme: