Dizlik Alacam Tavsiyelerinizi Bekliyorum

Katılım
15 Nis 2015
Mesajlar
127
Knoyal'a katılıyorum. Bende de aynı dizlik var ve hem hafifliği hemde inceliği çok iyi.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
dainese knee v dizlik kullanıyorum genel olarak memnunum.
Fuat Domaniçin söylediği klipsli bi dizlik varmış. O güzel olabilir. Bu cırtcırt+lastik çok uzun süre gitmez. Bollaşır ve özelliğini yitirir.
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
139
icon guard stryker öneririm ama öncelikle tabikide tech90 motor pantalonu alsan çok daha iyi olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst