- Katılım
- 19 Eyl 2015
- Mesajlar
- 353
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba, şu an ilk dönemimin en zor ödevini yapıyorum ve hocalar yürüme, koşma, ayakta durma, oturma aktivitelerinin dışında kullanılan aracın bile kaç saat kullanıldığını yazıp ne kadar enerji harcadığını hesaplamamızı istediler ve kaynak kitaplarda hep araba kullanma vardı.
Ben de motosikletin arabaya göre çok daha fazla hareket istediğini bildiğimden biraz araştırma yapıp hesap yaptım ve 30dk motosiklet kullanmanın neredeyse 30dk yürüyüşle aynı kalori yaktığını gördüm.
Kilo vermek isteyen motorcular için, yediğinizin içtiğinizin yağlı, şekerli, unlu olmadığına dikkat edip gezilere çıkın ve o gün motosikletin üstündeyken hem gideceğiniz yere varın, eğlenin hem de yaktığınız kaloriler yanınızda kar olsun.
Faydalı olursa ne mutlu, okuduğunuz için teşekkürler
Ben de motosikletin arabaya göre çok daha fazla hareket istediğini bildiğimden biraz araştırma yapıp hesap yaptım ve 30dk motosiklet kullanmanın neredeyse 30dk yürüyüşle aynı kalori yaktığını gördüm.
Kilo vermek isteyen motorcular için, yediğinizin içtiğinizin yağlı, şekerli, unlu olmadığına dikkat edip gezilere çıkın ve o gün motosikletin üstündeyken hem gideceğiniz yere varın, eğlenin hem de yaktığınız kaloriler yanınızda kar olsun.
Faydalı olursa ne mutlu, okuduğunuz için teşekkürler