Diyarbakır'dan Elazığ Bingöl Gezisi..

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Selamlar..
Evet Arkadaşlar Geçen Pazar Arkadaşlar Gezi Yaptılar Bende Gidecektim Ama Ne Yazık ki İşlerim Vardı Yerime Adam Bulamadım Malum Müzik İşi Sezon Kimseyi Bulamadım :salut: Ama Benden Rica Ettiler Siteye Eklemem İçin Buyrun Ekliyorum...

Mehmet ve Seyfettin: evet arkadaşlar bir gezimiz ile daha sizlerle birlikteyiz yazıcak pek fazla bişey yok zaten zamanın çoğunu yolda geçirdik yaklaşık 500 km yol yaptık her km sinden zevk aldık bu gezimizde iki motosiklet tik canımızın istediği gibi gittik gezdik ve döndük şimdi sıra fotolarda buyrun

-------------------------------------------------------------------------

101128a000.jpg

2 Hyo Yan yana Biri Racing Diğeri Chopper :p
101128a001.jpg

101128a002.jpg

101128a004.jpg

101128a006.jpg

101128a007.jpg

101128a008.jpg

101128a010.jpg

101128a011.jpg

101128a012.jpg

101128a013.jpg

101128a014.jpg

101128a016.jpg

Doctor21 <<< Foruma Üye nicki
101128a019.jpg

101128a026.jpg

101128a031.jpg

101128a033.jpg

101128a034.jpg

Benim Motosiklet Bayiisi Seyfettin (Ustam)
101128a036.jpg

101128a037.jpg

101128a038.jpg

101128a039.jpg

101128a041.jpg

101128a043.jpg

harput kalesinden bir kaç foto tadilat dolaysı ile bazı bölümler kapalıydı ama gerçekten görülmeye değer bi yer
101128a045.jpg

101128a046.jpg

101128a047.jpg

101128a048.jpg

101128a049.jpg

101128a050.jpg

101128a052.jpg

101128a053.jpg

101128a054.jpg

101128a055.jpg

101128a056.jpg

101128a057.jpg

101128a058.jpg

101128a059.jpg

101128a060.jpg

101128a061.jpg

101128a063.jpg

101128a064.jpg

101128a066.jpg

101128a068.jpg

101128a074.jpg

101128a075.jpg

101128a076.jpg

101128a077.jpg

101128a078.jpg

101128a079.jpg

bu fotolarda bingöldeyiz saat 16:00 gibi karanlık çoktan çöktü zaten bingölde fazla kalamadık bingölde dostumuz faruk kardeşimin mekanında bir çay ve sohpet molasından snra yola çıktık
101128a081.jpg

101128a083.jpg

101128a083.jpg

ve diyarbakıra 20 km kala bir benzicide çay ve yorgunluk molası
101128a085.jpg

101128a086.jpg


Evet arkadaşlar.
Haftaya pazar, mardin, midyat gezisi yapmayı planlıyoruz...
Ve Canım Diyarbakırımın güzel yerlerindende sizlere bir kaç kare paylaşıcam..
Bu Arada diyarbakırda pek bilinçli kullanıcımız yok pek az bildiğiniz üzre.
ama Bizim burada Diyarbakırın en büyük bir bayisi var seyfettin ustam.
Kendi kültürüyle kenti bilgileriyle bir çok insanı bilinçli yapmayı ikna etti ve şuanda kask ve korumalıklar takanlar çoğaldı bu beni çok mutlu etti..
umarım herkez böyle devam eder..
tüm forum arkadaşlarıma kazasız belasız günler diliyorum:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
elinize sağlık güzel olmuş :) 10 plaka hyo gözümden kaçmadı :) Allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Çok güzel gezi olmuş. Paylaşım için::thanks:

Mardin gezi fotolarınızı bekliyoruz.:cat:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Teşekkürler Yorumlar için.
Evet Mardin Midyat planlıyoruz şuanda :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.kalenin arkasındaki o büyük yapı nedir ?aralara tanıtıcı/bilgilendirici yazı ekleyebilirseniz,bilmek yada gitmek isteyenlere rehber olur diye düşünüyorum.

Mardin/midyat gezi fotolarınızı bekliyoruz.yüreğinize,tekerinize sağlık.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
güzel gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.kalenin arkasındaki o büyük yapı nedir ?aralara tanıtıcı/bilgilendirici yazı ekleyebilirseniz,bilmek yada gitmek isteyenlere rehber olur diye düşünüyorum.

Mardin/midyat gezi fotolarınızı bekliyoruz.yüreğinize,tekerinize sağlık.

Değerli Adanalı Abim, Ne yazıkki geziye katılamadığım için pek detay veremiyecem :pale: Ama en yakın zamanda tekrar bayii'ye uğrayıp size detaylı bilgileride yazıcam.. :rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Elazig harika bir yer. Askerligimi yapali cok uzun zaman oldu ama pek bir sey degismemis o guzellikten. Harput tepesini her insanin gormesi lazim. Koca bir tarih yatiyor orda. Insan icinde buyuleniyor sanki. Guzel gezi icin tebrikler.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Erzurum'da askerliğimi yaparken Elazığ'da da epey gezme imkanım olmuştu. Güzel yerlerdi. Teşekkürler paylaşım için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst