Çok sağolun arkadaşlar. Biraz kendimi suçluyorum doğrudur. Motosikleti al birlikte gidelim dedi. Keşke ona HAYIR yarın gideriz deseydim. Ben yavaş gidiyordum, ama belki ben olduğum için hızlı kullandı motosikleti

Daha 33 yasındaydı ve iki çocuk babasıydı arkadaşım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:20 ----------
Öldügü için çok üzgünüm, çocuklar babasız kaldı çok üzgünüm, Anne ve baba gencecik oğlunu kaybetti çok üzgünüm. Hala inanamıyorum Aynı gün birlikte yemek yedik ve telefonda aradım Namaz kılacagını söyledi bende yolda onu bekledim. Abdestli olarak Rahmetli oldu. Sadece bu güzel