- Katılım
- 21 Ara 2016
- Mesajlar
- 645
- Konu Yazar
- #1
3 gün önce İki arkadaş Motosikletlerimizi aldık iş görüsmesine gidiyorduk. Diyarbakır/Elazığ yolunda seyir halindeydik. Hızımız 60 ile 70 km arası degisiyor sakince gidiyorduk. Fakat arkadaş hızını arttırdı ve 90km hız oldugunu tahmin ediyorum. Benden uzaklastı 150 metre kadar. Akşam saat 18:27 kavşaga girdigini gördüm ve baska görmedim. Kavsaga yaklastıgımda motosiklet parçalarını gördüm ve müsait yerde durdum. Geldigim de Arkadasım can çekişiyordu. mahalle yolundan ana yola dikkatsizce giren bir otomobil sürücüsü yüzünden şimdi Beyin iflas durumunda makinaya baglı bekliyor. Nerdeyse umut yok

