- Katılım
- 24 May 2009
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ön disk frenim nerdeyse fren kolu sona gelince tutuyordu.Ben de yağı bitmiştir diye düşündüm yağ koydum,havasını aldım ama hiç bi değişiklilk olmadı.Sonra kaliperi söktüm,hidrolik yağının ittiği iki yuvarlak ( 1 tl büyüklüğünde )silindiri geri yuvasına doğru kanırdım yani ittirdim.Şimdi de tekerlekteki diski sıkıyor balatalar ama fren yine çok çok yumuşak.Ben anlamadım bu işi
Yardımcı olursanız çok sevinirim....
Son düzenleme: