Dİsk Fren Sorunu....Çok Önemli

Katılım
24 May 2009
Mesajlar
8
Arkadaşlar ön disk frenim nerdeyse fren kolu sona gelince tutuyordu.Ben de yağı bitmiştir diye düşündüm yağ koydum,havasını aldım ama hiç bi değişiklilk olmadı.Sonra kaliperi söktüm,hidrolik yağının ittiği iki yuvarlak ( 1 tl büyüklüğünde )silindiri geri yuvasına doğru kanırdım yani ittirdim.Şimdi de tekerlekteki diski sıkıyor balatalar ama fren yine çok çok yumuşak.Ben anlamadım bu işi:( Yardımcı olursanız çok sevinirim....
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
komple boşalt ve sıfırdan tekrar doldur,
havasnı alman çok önemlı,i
komple boşalan hıdroliği tekrar havasız doldurman zor iş.
bayağı uğraştırır,
ve senin motordada yine hava kalmış olmalı,
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Fren papuclarin bitmis olmasin?

Havasinin almanin iki yonetimi vardir.Fren sistemini bilmiyorum gormeden zor ama. Ya pistonun ordan basili tutarken yag koyacaksin , sonra birakip bir kez sikip , asagidan yag akitacaksin havanin cikmasi icin , sonra vidayi sikacaksin daha fazla yag cikmasin diye.

Diger yontem , ust yag deposunun kapagini acip elcigi surekli pompolayacaksin yavas yavas kabarciklar cikar ve fren sikilasir. Ama kolun kopar bunu yaparken.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst