Öncelikle bu askeriye için ihtiyaç mevzuudur.
Tıp doktorları, özel bir konu yoksa, kısa dönem yapmıyor.
Ancak, mesela veteriner de ihtiyaca göre kısa/uzun yapabiliyor.
Birliğinize bağlı olarak, diğer kadrolular gibi mesai saati içinde çalışıyorsunuz. Nöbet sistemi vs onlar bölge-komutan-ihtiyaç vs faktörleri belirler.
Kalacak yer olarak, yine bulunduğunuz bölge/karakol/birlik/tugay şartları belirler.
Misafirhane vardır mesela orada kalırsınız ya da lojman ya da karakol içi oda...
Yani askeriyede şartların standardı ya ihtiyaca ya da komutanın insiyatifine bağlıdır. Bunlar birer yönergeye tabi olsalar da, anlık değişebilir. Çünkü, aslolan görevdir.
Hayırlı tezkereler..