Diş hekimi olup askerlik yapan birileri varsa yardımcı olabilir mi??

Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
34
Yeni askerlik sistemiyle beraber diş hekimleri olarak nasıl askerlik yapıyoruz? uzun dönem askerlikte yedek subay olarak yapacağımız kesin mi? 8 5 memuriyet gibi mi oluyor? Askeriye dışında kalma imkanı var mı? Görevimiz mesleğimizi yapmak mı olacak ? Daha önceden giden varsa bilgilendirebilir mi ?
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Takip ediyorsanız,Şu aralar celp dönemleri ve asker alımları ertelendi diye biliyorum.
Bu ortamda da kimsenin ağzıyla uğraşmamak en iyisi bence dikkatli olun..
Evde kalın..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Öncelikle bu askeriye için ihtiyaç mevzuudur.
Tıp doktorları, özel bir konu yoksa, kısa dönem yapmıyor.
Ancak, mesela veteriner de ihtiyaca göre kısa/uzun yapabiliyor.

Birliğinize bağlı olarak, diğer kadrolular gibi mesai saati içinde çalışıyorsunuz. Nöbet sistemi vs onlar bölge-komutan-ihtiyaç vs faktörleri belirler.
Kalacak yer olarak, yine bulunduğunuz bölge/karakol/birlik/tugay şartları belirler.
Misafirhane vardır mesela orada kalırsınız ya da lojman ya da karakol içi oda...

Yani askeriyede şartların standardı ya ihtiyaca ya da komutanın insiyatifine bağlıdır. Bunlar birer yönergeye tabi olsalar da, anlık değişebilir. Çünkü, aslolan görevdir.

Hayırlı tezkereler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst