Bunları izleyenlerin büyük çoğunluğu hiçbir şekilde film izlemediğinden, benzer konuya sahip olmayan hiçbir film için sinemaya gitmediğinden haliyle oyunculuktan da anlamıyorlar ve berbat oyunculuk barındıran bu saçmalıkları inanarak izliyorlar, kendilerini kaptırıyorlar. Ben gerçekten de bu adamların örneğin bir Örümcek Adam filmini bile izlediklerini görmedim. Öyle bir dünya yok onlar için. Varsa yoksa içinde kahramanlık, magandalık, mafya barındıran diziler. Bunların babaları da muhtemelen Tarkan, Battal Gazi ve türevlerini izliyorlardı.