Diriliş Ertuğrul İzleyen Güruh..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Ya facede vs görüyorum arkadaş cidden bunlar ne ellerinde bıçak balta kılıç kalkan..Ciddi normal değil bu tepkiler..Ya ne güzel biz kaygısızlarla bizimkilerle süper babalarla büyüdük..Bunlar ne ya..
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
249
Abi bu insanlar filme kendini fazla kaptırmışlar izlersin seversin de aşırı fanatiklikte sapıttırıyor demek :) şahsen bir bölümünü izlemiş değilim.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Meraktan bir kere izledim bir daha izlemem herhalde . Zaten dizi sevemeyen adamım . Film başlayacak ve bitecek 1 hafta beklemek nedir ? Eski bölümü unutur insan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben hiçbir bölümünü kaçırmadım , saat 8.00 gibi kılıcımı oklarımı ve yayımı alıp Kapadokya'ya geziye gidicem.

Gazâm mübarek olsun .
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Bende izliyorum.

Dizinin bölümleri kaç dakika bilmem ama ben izlerken 10 dk. dan fazla sürmez. :p

Dizi sitelerinden izl...
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
O da bir şey mi? Kurtlar Vadisi dizisinde ölen Süleyman Çakır (Oktay Kaynarca) için gıyabında cenaze namazları kılındı, gazetelerde taziye mesajları yayınlandı. Hatta onu öldüren oyuncuyu da arabasından indirip dövmek istediler. Aşk-ı Memnu dizisinde intihar eden Bihter için de benzer şeyler yapılmıştı.
Kendimizi fazla kaptırıyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
O da bir şey mi? Kurtlar Vadisi dizisinde ölen Süleyman Çakır (Oktay Kaynarca) için gıyabında cenaze namazları kılındı, gazetelerde taziye mesajları yayınlandı. Hatta onu öldüren oyuncuyu da arabasından indirip dövmek istediler. Aşk-ı Memnu dizisinde intihar eden Bihter için de benzer şeyler yapılmıştı.
Kendimizi fazla kaptırıyoruz.

süleyman çakır öldükten sonra ben diziden soğumuştum gerçekten. oyuncu olarak kendisini pek sevmem ama o diziye uyuyordu bana göre. kurtlar vadisi ilk zamanlar iyiydi ama her geçen bölüm artık işleyecek konu kalmadığı içinmidir nedir işte daha kötü olmaya başlamıştı.

eskiden ev ahalisiyle izlerdik şimdi dizi izlemiyorum, kanal 7'de "ah kalbim" var hint dizisi ve komedi çok olduğu için onu izliyorum sadece. kanal 7'de yine "bir garip aşk" vardı ilk yayınladıkları hint dizisi ve onuda izlemişti.

dizide komedi varsa ben kaçırmam. bizim türk dizilerinde anca bağırıp çağırıyorlar sonra bir birlerine atar yapıyorlar yani tamamen ruh hastaları gibiler ve izledikçe geriliyor insan.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Diriliş ertuğrul izlerken, eline kılıç kalkan alanlardır. Güruh kelimesi ile izleyen herkese hitap edilmesi niyeti çok belli ediyor, biraz daha gizlenmeli
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Diriliş ertuğrul izlerken, eline kılıç kalkan alanlardır. Güruh kelimesi ile izleyen herkese hitap edilmesi niyeti çok belli ediyor, biraz daha gizlenmeli
Ellerin dert görmesin ☺
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
İzleyen izler. Sen, ben veya bir başkası diziyi sevmiyor diye izleyenleri aşağılarcasına konuşmak yorum yazmak falan bana göre baya bi işsizlik. Yahu size ne, bana ne? Güruh diye tamamı kast edilmese keşke. Dizi zaten belli sahnelerinde propaganda yapıyor, bilinçaltına gönderiyor. Eline şunu bunu alanlar bu işi ya abartıyor ya da izlenmek için video çekiyorlar bilemiyoruz. Bilemediğimiz için hemen birilerini aşağılamak hiç doğru değil. İzleyen izlesin abi. Ben aşağılamadımki gibi “aptala yatan” cevapta da bulunmasın kimse :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
La Casa De Palel diyorum.

Film veya dizi izlerken fantastik değilse kılı kırk yararım.
Robot resmin silinmesi saçmalığından sonra soğudum diziden.
Dirilişin neden yapıldığıda ortada zaten tartışmaya gerek yok.
Bence başarılı hitap ettiği güruha göre.
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Dizi oldukça güzel olmuş, biraz fazla entrika var.Tam olarak tarihi zamanlamaya vr tarihi olaylara uyulmuşmu bilmemekle beraber şunu diyebilirimki ;izlenebilir güzel bir dizi olmuş. Diziyi izleyerek kendinden geçenleri normal buluyorum, gerçekten dizide canlandırılan sahneler etkili ise insanlar bu etkiye kapılabilir.Sonuçta sinema filmlerinde başarılı duygusal filmler insanları hüzünlendirebiliyor veyahut korku ve gerilim filmleri insanları korkutabiliyor oysaki neden bu tepkiler veriliyor sadece bir film değilmi, peki derbi maçlarına nedemeli zorla bağıranlar, zorla çığıranlar... ne dertleri var bu adamların bilinmez. Belkide insanın üstündeki enerjiyi deşarj etme yolları kişiden kişiye değişebiliyor. Mesela dizide sevdiğim karaktere kötülük yapan adamı otobüste görsem heralde onu direk boğazlarım bende de böyle bir kafa var :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bunları izleyenlerin büyük çoğunluğu hiçbir şekilde film izlemediğinden, benzer konuya sahip olmayan hiçbir film için sinemaya gitmediğinden haliyle oyunculuktan da anlamıyorlar ve berbat oyunculuk barındıran bu saçmalıkları inanarak izliyorlar, kendilerini kaptırıyorlar. Ben gerçekten de bu adamların örneğin bir Örümcek Adam filmini bile izlediklerini görmedim. Öyle bir dünya yok onlar için. Varsa yoksa içinde kahramanlık, magandalık, mafya barındıran diziler. Bunların babaları da muhtemelen Tarkan, Battal Gazi ve türevlerini izliyorlardı.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Ya facede vs görüyorum arkadaş cidden bunlar ne ellerinde bıçak balta kılıç kalkan..Ciddi normal değil bu tepkiler..Ya ne güzel biz kaygısızlarla bizimkilerle süper babalarla büyüdük..Bunlar ne ya..

Ayşegülün suçu neydinin fanı daha fazla idi.Şartlar elvermediği için ayşegül rolüne kendilerini kaptıramıyorlardı.Türkmilleti her diziyi izler.Boşyere yargılamayın.Diriliş eğtuğrul abartılsada o kadar saçma değil.Ona gelenakadar neler var neler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunun bizle alakais ne sikayet ettim
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Ya facede vs görüyorum arkadaş cidden bunlar ne ellerinde bıçak balta kılıç kalkan..Ciddi normal değil bu tepkiler..Ya ne güzel biz kaygısızlarla bizimkilerle süper babalarla büyüdük..Bunlar ne ya..

sanane bilader,insanlar ne isterse onu izler.

bi bitmediniz anasini satim ya..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst