Direkten dönen GÜRCİSTAN seyahat sonrası.....

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
oooo 2 delikanlı rotayı değiştirmişiniz iyikide değiştirmişiniz ortalık sel su ama bu hafta iyi gibi pazar günü biz yola çıkıyoruz hadi beraber gidelim osman aga artvinde sensiz ne edeceğiz seni bekliyoruz
özer fotolar şahane teşekkür
osman seni daha delikanlı gördüm tamamen iyileşmişin tam delikanlı oldun hayırlısı ile gelin
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
:) Bir yıl boyunca hayal et dur,bütün hazırlıkları tamamla,:pale:
Sonrasında yola çıkma saatlerinde,meteorolojinin aziz raporları ve Arhavi deki dostların Samsun-Arhavi arası 5 gün boyunca aşırı yağmur var gelmeyin demeleriyle yıkılan hayallerimiz ( Fusuy'un ümitsiz bekleyişleri) Rotayı Ege ve Akdeniz güzergahına çevirmemizle,:p
Sizleri doya-doymaya izleyeceğiniz,seyahat anılarımızın adım adım,güncelliği ile başabaşa bırakıyoruz.
Osman Başkazancı--Özer Erkuş..
Sevgilerimizle :king:::tutkuy::
http://s18.postimage.org/k0524itwp/001.jpg

Osmanın evden çıkış,dersin Kolordu gidiyor,bi uğurlama sorma...
http://s18.postimage.org/t482ipkvd/002.jpg
Tekirdağ köftelemece
http://s18.postimage.org/z40f03v1l/003.jpg
Uçmakdere virajlarında ki mücadelemiz
http://s18.postimage.org/ov7xua6zt/006.jpg
http://s18.postimage.org/9b55hhm95/007.jpg
Ayçiçekleride olmuş..
http://s18.postimage.org/cxk5lm7e1/012.jpg
İlk yakıt ikmal molası:p
Gitti yeşil banknotlar:pale:
http://s18.postimage.org/eprd54bu1/015.jpg
Gelibolu feribot geçişi,planlanan Eceabat geçişi yol çalışmaları nedeni ile Gelibolu dan yaptık.:p
http://s18.postimage.org/eytj8se09/016.jpg
http://s18.postimage.org/w4g6r4ycp/017.jpg
Bolayır da sıra ikinci mide ikmalinde,:p gelsin saç kavurma,gitsin çaylar:mrgreen:
http://s18.postimage.org/rdpi0lka1/020.jpg
Yarasın..:cherry:
http://s18.postimage.org/5mfx1dt61/025.jpg
Gün batımını Küçükkuyu tepelerinden,
Kahve eşliğinde tamamladık,artık yatma vakti.
http://s18.postimage.org/3pnsajrvt/028.jpg
Muhteşem doğa,orman ve denizin iç içe olduğu,yılan gibi kıvrak sonsuzluğa giden yollarda keyfimize diyecek yoktu.:cat:
Resim ve olayların akışını,yarın devam etmek üzere hepinize iyi geceler:):):bestmt:

---------- Post added 03-07-2012 at 00:40 ---------- Previous post was 02-07-2012 at 23:40 ----------

Osman aga nın sürüşü ile ilgili kritikleriniz bekleniyor.:)
[YT]D2s11F9QojM[/YT]

Yolculuğunuzda Foça ya uğrayıp,sizlerle tanışmamıza sebep olduğunuz için teşekkürler.Yeni fotograf ve vidolarınızı bekliyoruz.Yolunuz her zaman açık olsun.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
abi on numara gezi oluyor. bizi süper babaanne ile tanıştırdığınız için teşekkürler:p takipteyim
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
karadeniz gezinizin yattığına üzüldüm Özer abim,kaç senedir bende gitmek isterim karadeniz turuna ama bir türlü kısmet olmadı.
yeni rotanız'da güzel sıcak memleketler,sıcak insanlar :p
konya altında kumsala uznın abim belki civ civ gelir ekmek atarsınız :p
kazasız belasız geziler sizlere tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
oooo 2 delikanlı rotayı değiştirmişiniz iyikide değiştirmişiniz ortalık sel su ama bu hafta iyi gibi pazar günü biz yola çıkıyoruz hadi beraber gidelim osman aga artvinde sensiz ne edeceğiz seni bekliyoruz
özer fotolar şahane teşekkür
osman seni daha delikanlı gördüm tamamen iyileşmişin tam delikanlı oldun hayırlısı ile gelin
Teşekkürler,kardeşim.Gün olur beraber çeviririz.

Yolculuğunuzda Foça ya uğrayıp,sizlerle tanışmamıza sebep olduğunuz için teşekkürler.Yeni fotograf ve vidolarınızı bekliyoruz.Yolunuz her zaman açık olsun.
Ne demek,o keyifli anları,sanırım uzun zaman unutamayacağım.:)
Tanışmamız uzun sürecek bir kardeşliğe vesile oldu.Her zaman yanındayım,böyle biline :)

geziniz vede yorumlamanız fevkalade darısı başıma
Güzel kardeşim yorumun için teşekkür ederiz,ancak bizi şımarmayın o kadarda iyi yorumcu değiliz.:)

abi on numara gezi oluyor. bizi süper babaanne ile tanıştırdığınız için teşekkürler:p takipteyim
Valla yusuf aklımız oralarda her an bir değişiklik yapabiliriz.:)


karadeniz gezinizin yattığına üzüldüm Özer abim,kaç senedir bende gitmek isterim karadeniz turuna ama bir türlü kısmet olmadı.
yeni rotanız'da güzel sıcak memleketler,sıcak insanlar :p
konya altında kumsala uznın abim belki civ civ gelir ekmek atarsınız :p
kazasız belasız geziler sizlere tekeriniz düz bassın.
Temennilerin için teşekkür ederim,beraber çevirme dileği ile :)

---------- Post added at 12:58 ---------- Previous post was at 12:18 ----------

Bodrum da ilk sabah kahvaltısı
001.jpg

002.jpg

Denizle ilk buluşma:)
beyaz peynir gibiyiz..
004.jpg

Denizin temizliğini gören Osman aga,burası Karadenizmi yoksa der ve kop-kop zamanı :)
005.jpg

006.jpg

Hep meşgul hep meşkul,telefonlar bir durmuyorki çevrede ne var bakalım:)
010.jpg

Akşam üstü Bodrum'a akacağız,hazırlıklar,kontroller :)
013.jpg

014.jpg

Yalıkavak tan manzaralar..
Buda gümüşlükten bir kaç fotoğraf.
017.jpg

018.jpg

Deniz kızı Eftalya,Osman aga yı görünce mermere dönüştü:)
020.jpg

021.jpg

022.jpg

İzmir-Bodrum MT.den Aynı zamanda Türk chooper yelekli pilotlardan Önder ve arkadaşlarınla toplaşma,olayın heyecanından arkadaşlarla buluşma fotoları yalan oldu.Çok üzüldüm ama heyhat yalnızca sonradan Önderle olan resimleri yakalayabildim:)
023.jpg

024.jpg

025.jpg

Gece after midnight,on way tooooooo home:
Uykusuzluk had safhada,bizim gibi ihtiyarları zorlar:):):):)
026.jpg

Sapıttığımızın kanıtı:)
Bırakın leyn,atlıycam burdan...:)
027.jpg


Elimizden vede internet servis sağlayacağı bulduğumuz yerlerden yükleme yapabiliyoruz,gecikmeler için özür olsun:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ne yahu
bodrumdu Didimdi falan filan
biz oralardan ne fotolar bekliyoruz deniz plaj durumları falan
siz yollaya yollaya kıllı börtlü adam fotoları yolluyorsunuz be
adama iyiki gitmemişim dedirtmeyin
allahın ihtiyarları.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
siz şimdi, önümüzdeki hafta ben Adana 'da değilken buraya gelirsiniz bide , tam olur Özer abi ,

herşey gönlünüzce olsun , kazasız belasız inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz şimdi, önümüzdeki hafta ben Adana 'da değilken buraya gelirsiniz bide , tam olur Özer abi ,

herşey gönlünüzce olsun , kazasız belasız inşallah

Rota Bodrumdan Karadenize kaydı,
Şuan itibarı ile teker dönmeye başladı sanırım
Adana Hatay hayal oldu
Yürüyün beee Artvine doğru
Türkiye'deki en büyük ATATÜRK heykeline bir selamda bizden verin dostlar.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
siz şimdi, önümüzdeki hafta ben Adana 'da değilken buraya gelirsiniz bide , tam olur Özer abi ,

herşey gönlünüzce olsun , kazasız belasız inşallah
Ah! Oğuz keşke beraber çevirseydik.!! :)
Oda olur insallah,zamanı gelir.

---------- Post added at 14:47 ---------- Previous post was at 14:45 ----------

Rota Bodrumdan Karadenize kaydı,
Şuan itibarı ile teker dönmeye başladı sanırım
Adana Hatay hayal oldu
Yürüyün beee Artvine doğru
Türkiye'deki en büyük ATATÜRK heykeline bir selamda bizden verin dostlar.
Yarın sabah erkenden çıkmaya karar verdik.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
http://s9.postimage.org/an71gn1fj/028.jpg
Gecenin uzun yorgunluğundan sonra Öğlen 12 de sabah kahvaltısı
029.jpg

Değişen yeni rota Gürcistan-Batum öncesi enerji depolama çalışmaları:)
030.jpg

Görev dağılımı şansa bak :)
034.jpg

Şişko mt.li ben azalan kiloları tamamlama çalışmaları
035.jpg

Bende bende diyen osman aga
036.jpg

Kendin pişir,kendin ye akşamı :)
038.jpg

Ve bu akşamlık son foto.
Yarın sabahın erken saatlerinde başlayacak yaklaşık 1600 km lik yeni rotamız Batum için erken yatma zamanı:)
Yeni rota detaylarını,yeni başlıkla devam edeceğiz inşallah:)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Gezin bakalım gezin hayat size güzel :pale:
Şaka bir yana çok iyi yapıyorsunuz bizde ağzımızın suyu akaraktan sizi takip ediyoruz .Herşey gönlünüze göre olur inşallah
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Rotayı yine değiştirmişsiniz dostum :)
Güle güle gidin.Bizede oraları hakkında tiyo verin,malum bayramın ikinci günü bizde oralara doğru yola cıkacağız.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Özer Abileri Gürcü plakalı bir tır sıkıştırmış onu kovalıyolardı en son...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer:Ve yarı final tamam
ihtiyarlar Arhavi'deler,sıra Gürcistanda.:thumleft::bounce:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
özer bey ,vazgeçtiğinizdendemi vazgeçtiniz tekrar..ege akdeniz dolanıcam demiştin..Yanındaki arkadaş bodrumda bir otelde işletmeciydi sanırım o arkadaşmıdır.?
tesadüfen gördüm bu sayfayıda..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Neredesiniz ihtiyarlar ?? Meraklandırmayın burada bizi. Biz gençler :flower: foto, aksiyon falan bekliyoruz:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst