Direksiyonda Bir öküz

Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
Ümraniye2de arkadaşlarla bisikletle trafikte giderken dönüş yapan bir öküz (ehliyeti nereden almışsa) sinyalsiz ve bizi umursamaz bir şekilde dönüşünü sürdürdü. biz tepkimizi gösterdiğimizde de el kol hareketiyle karşılık verdi. ben inip de hem sinyalsiz dönüyorsun hem de bisiklete (iki tekerli araca diye de yineledim) yol vermiyorsun dediğimde iki teker arabaya yol verir dedi. trafikte mayın gibi gezen bu öküzlere bir şekilde dur demenin yolu olmalı diye düşünsem Türkiye şartlarında hayalden öteye gitmeyecek. yakında bisiklete de motosiklete de bir levye alacağım böyle giderse. tabi başka hınzır planlarımda var. su tabancasının içine boya sökücü dodurup bu tip öküzlerin arabalarına sıkacağım. :queen:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
raven valla haklısın böyle öküzler çok ben onlara ehliyeti tombaladan almış diyorum dağdan gelmiş iki cümleyi okuyamıyoır ama araba sürüyor keşek denetimlerimiz daha sıkı olsa bu arada anarşiye teşvik etmiş gibi olmiyim ama sana sülfrik asiti öneririm yani kezzap tabi kezzap sulandırılmış hali onun :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ön cama kaskı geçirmek lojistik bakımdan daha ulaşılabilir.
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
sülfirik asit de iyi ama sonra tepem iyice atıp adama falan sıkarım falan...
kaska yazık, kask kadar değerleri yok ki gözümde.
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
çaktırmadan, hareket halindeyken yanına yaklaşıp su sıkabilirsin koltuk altından :) ben sevdim bu planı.. kaskımı seviyorum, öyle cama atmam:wiinkk:

bu arada neyseki bişi olmamış... bu öküzlere alışmaya başlamayalım da.. " zaten hep varlar" gibi bişi söylemek ne kadar üzücü ... silmek lazım bunları... ctrl+alt+delete den task manager e gelip "end process" yapmak lazım... matrix de yaşıyorsak duy bizi mimar, istemiyoruz bunlarııııı....

geçmiş olsun..

:wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yazık hayvanlara! Öküzler belli oranda öğrenebilen canlılar.Bu yaratıkların böyle bir yetisi yokki.Biz onlara yaratık diyelim.Gerekirsede üzerine başına s...lım!:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben karar verdim kırbaçla terbiye etcem öyle hayvanları
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Ooo bunlardan o kadar çok var ki...Sinyal vermeyi öğrenememiş adamlar,sıkıştıranlar..Her gün istisnasız başıma bir iki vaka geliyor.İki tekerlek üstünde olunca hele hele...Ehliyet sormayı bilirler ama bunlara hesap sormayı bilmezler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst